2024-11-09, 20:19
Medlem
Hittade video på YT men inga officiella.

Finns det officiella foton & pris ?

Vad tycker ni om denna van ?
Citera
2024-11-09, 22:42
Medlem
67arigGubbes avatar
Skitful

Provat använda google? Finns massor av bilder.
Citera
2024-11-10, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Skitful

Provat använda google? Finns massor av bilder.

Länka då !
Citera
2024-11-10, 18:59
Medlem
elektronikfreaks avatar
Om du tänkt dig att köpa den första årsmodellen (2025) så skulle jag råda dig att avvakta något eller några år tills de större biltidningarna hunnit testa den och upptäcka alla elektronikfel som dessvärre i princip alla bilar har idag som kan förorsaka att bilägaren får en hjärtinfarkt i förtid.
Citera
2024-11-10, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elektronikfreak
Om du tänkt dig att köpa den första årsmodellen (2025) så skulle jag råda dig att avvakta något eller några år tills de större biltidningarna hunnit testa den och upptäcka alla elektronikfel som dessvärre i princip alla bilar har idag som kan förorsaka att bilägaren får en hjärtinfarkt i förtid.

Vill kunna campa osv så jag bryr mig bara om hur den ser ut och om det är bra pris men hittar ngen info på nätet.
Citera
2024-11-10, 21:21
Medlem
elektronikfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coldinc
Vill kunna campa osv så jag bryr mig bara om hur den ser ut och om det är bra pris men hittar ngen info på nätet.
Syftade mest på att det kan ju vara bra/roligt om bilen mer är ute på vägarna och rullar än att den blir ståendes hos auktoriserade verkstäder med elektronikfel som ingen lyckas reparera. Tyvärr blir det mer och mer vanligt med dagens bilar att verkstäderna inte lyckas laga elektronikfelen och du kan ju gissa vem som blir förloraren.
Citera
2024-11-11, 21:10
Medlem
Ser shyst ut, hoppas den kommer ut på marknaden snart
Citera
2024-11-12, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elektronikfreak
Syftade mest på att det kan ju vara bra/roligt om bilen mer är ute på vägarna och rullar än att den blir ståendes hos auktoriserade verkstäder med elektronikfel som ingen lyckas reparera. Tyvärr blir det mer och mer vanligt med dagens bilar att verkstäderna inte lyckas laga elektronikfelen och du kan ju gissa vem som blir förloraren.

Har du koll på Dacia? De är inte direkt kända för en massa onödigt elektronik. Man ska vara glad om bilen har en ratt.
Citera
2024-11-13, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coldinc
Har du koll på Dacia? De är inte direkt kända för en massa onödigt elektronik. Man ska vara glad om bilen har en ratt.

Dagens Dacior är späckade med elektronik. Adaptiv farthållare kommer med Bigster tex. /En med koll på Dacia
Citera
2024-11-13, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flat7
Dagens Dacior är späckade med elektronik. Adaptiv farthållare kommer med Bigster tex. /En med koll på Dacia

Vad vet du om Sandman ? Hittar ingen info om denna bil som kommer släppas 2025.
Citera
2024-11-14, 07:40
Medlem
Vet inte nåt om den men tror att det är fantasier endast än så länge eller ligger rätt långt fram i tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in