• 8
  • 9
2025-02-12, 12:30
Medlem
Damen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6999
Tja mannen!

Min schizofreni handlar om byta plats och slss mot politisk sikt trots jag frlitar p politik tills valet 2022 jag rstade blankt 2022 handlar om politik och ateism fr vita mannen ven vriga kristendomen men i vriga kristedomen frlitar ortodoxer och katoliker p religon sedan barndomen men ortodoxer/katoliker vill rsta med. Nordeuropa tycker mest ateism 18+ gamla lutherska/protestanter vi rsta politiska partier om situationen r rtt mot motstndet.

Schizofreni kan lckas.

Av gud.

Eller av mediciner.

Jag har smnmediciner.

Medicin mot rster ska komma.

Jag har ngot liknande. Att jag styrs av dom politiska ideologierna. Och att jag r frfljd p grund av min tro, jag e lite av en agnostiker. Men frr s kunde folk sga det jag tnkte och d blev jag skit lack. Men det e lugnare nu. Rsterna fr mig r som en familj som retas helatiden. Det r en ung tjej rst och en man och kvinna ibland. Men liksom dom vill guida mig till ett bttre liv knns det som. Men kan blir frbannad p det ocks eftersom att jag knner mig begrnsad av dom. Men ju mer jag lyssnar p rsterna ju bttre mr jag.

Gr p xeplion nu som funkar skitbra. Har slutat med quetiapin men var bra fr smnen. Smnen terhmtar sig ver sikt.

Hoppas du mr bra och ta hand om dig. Jag slutade med friger och det har hjlpt mig riktigt mycket.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in