Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-11-11, 08:25
Avstngd
GregerAfGyllensties avatar
Bajare firar allts en andra plats som att det vore CL vinst... Det blir s patetiskt p en helt ny niv, men jag antar att dom har insett att det aldrig kommer bli guld En gng p 300 r ( Eller hur gammal klubben r ) rcker.
2024-11-11, 09:25
Medlem
baggebo1s avatar
Fotbollsmorgon idag. Axn. Petter Hansson: Studion: Alla tycker utvisningen igr r helt felaktig. S klart. De som kan snt hr ser att det aldrig blir rda kort fr liknande tacklingar. Aldrig.

De fega mobbarna hr lskar att g ihop och hna mig fr allt jag sger. Men frn Thelin till domarbeslut till trnarprestationer s har jag fan rtt hela tiden. En massa elaka jvla halvfigurer som fljt svensk fotboll hela sina vrdelsa liv hnar och hetsar mot en person som fljt svensk fotboll i tv r, och nykomlingen har alltid rtt. Ni r smst.
2024-11-11, 10:12
Medlem
DagobertDagoberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Fotbollsmorgon idag. Axn. Petter Hansson: Studion: Alla tycker utvisningen igr r helt felaktig. S klart. De som kan snt hr ser att det aldrig blir rda kort fr liknande tacklingar. Aldrig.

De fega mobbarna hr lskar att g ihop och hna mig fr allt jag sger. Men frn Thelin till domarbeslut till trnarprestationer s har jag fan rtt hela tiden. En massa elaka jvla halvfigurer som fljt svensk fotboll hela sina vrdelsa liv hnar och hetsar mot en person som fljt svensk fotboll i tv r, och nykomlingen har alltid rtt. Ni r smst.

r allting okej med dig baggebo?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in