2024-11-15, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Om GM fick 5.5 år och utvisning så är det bra. Frågan är varför han inte utvisades vid överfallsvåldtäkten?

En annan fråga är ju varför han fick komma hit överhuvudtaget från första början.
Citera
2024-11-15, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hooke
Lyssnat lite till förhöret med Kanjo ca 30 min in i videon. Maken till ynkedom finns inte; vägran att ta något som helst ansvar för vad som hänt eller kännas vid något överhuvudtaget. Feghet är bara mellannamnet.

Jag tycker att han verkar lite avstängd. Kan det vara någon ptsd eller annan diagnos bakom?
Citera
2024-11-15, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Kan bero på att blattar har det i sitt DNA och att det är en normalitet för dem att kaosa och förstöra medans det är en ytterlighet och extremt ovanligt hos vita.
Jaha så vi ska bara glömma bort all kaosande vikingarna gjorde i land efter land? All kaosande alla vita kolonialmakter gjorde? Eller vad sägs om kaosandet från huliganer i Sverige som Europa? Rätt ska vara rätt.
Citera
2024-11-15, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike-Tyson
Jaha så vi ska bara glömma bort all kaosande vikingarna gjorde i land efter land? All kaosande alla vita kolonialmakter gjorde? Eller vad sägs om kaosandet från huliganer i Sverige som Europa? Rätt ska vara rätt.

Så medan vi evolverade och tog nästa kliv i utvecklingen så stannade folkgrupper i Mellanöstern kvar i utvecklingen. Är det vad du säger? Eftersom du måste gå tillbaka över tusen år för att ta fram exempel på hur hemskt vi i norden också kunde bete oss en gång i tiden. Fan vad taskigt.

Att det värsta vi har idag är huliganer som slåss någon fotbollsmatch här och där är också ganska talande. Dessutom gubbar som jobbar och betalar skatt. Något ditt lilla kärleksbarn till GM i tråden knappast gjorde. En pundare som drev runt och förekom i belastningsregistret 21 gånger innan han slängde ned en kärring mot trappans hårda grund. Tror jag föredrar huliganerna faktiskt, tack.
Citera
2024-11-15, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BattlestarValhalla
Så medan vi evolverade och tog nästa kliv i utvecklingen så stannade folkgrupper i Mellanöstern kvar i utvecklingen. Är det vad du säger? Eftersom du måste gå tillbaka över tusen år för att ta fram exempel på hur hemskt vi i norden också kunde bete oss en gång i tiden. Fan vad taskigt.

Att det värsta vi har idag är huliganer som slåss någon fotbollsmatch här och där är också ganska talande. Dessutom gubbar som jobbar och betalar skatt. Något ditt lilla kärleksbarn till GM i tråden knappast gjorde. En pundare som drev runt och förekom i belastningsregistret 21 gånger innan han slängde ned en kärring mot trappans hårda grund. Tror jag föredrar huliganerna faktiskt, tack.
Var bara ett exempel. Både du och jag vet att det finns annat skit i nutid också förutom huliganer som härjar i stan och tar sönder restauranger. Jag föredrar huliganer också framför GM. Han får gärna utvisas på livstid och ruttna i ett fängelse i Syrien
Citera
2024-11-15, 16:15
Medlem
Baisianuss avatar
Jag skrattade faktiskt när jag såg filmklippet. Så mycket kastande var det ju inte, mer att tanten och mannen rullade nerför trappan ihop. Extremt effektsökeri.
Citera
2024-11-15, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike-Tyson
Det är ingenting mot vad islam och babbar har och har haft för sig. INGENTING.
Svenskar har utvecklats, det har inte babbarna.
Citera
2024-11-15, 17:49
Medlem
Amsvartners avatar
Skulle va intressantt höra vad refugee-welcome-idioterna tycker dom har åstadkommit i detta fallet.
Är dom stolta?
Jag menar en gammal kärring får man väl offra för några afghan-elvisar?

Helvärt eller hur?
Citera
2024-11-17, 10:08
Medlem
Blattarna har tagit över Sverige nu. Bara att inse.
Citera
2024-11-17, 15:12
Moderator
Chantres avatar
Utgången rubrik: Invandrare kastar 91 årig svenskt tant ned för trappa

Ny rubrik: Invandrare rånar 91-årig svenskt tant så att hon ramlar ned för trappa

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in