• 3
  • 4
2024-11-11, 04:12
Medlem
CyberIngmars avatar
Tar för givet att det är privatpersoner som swishar? Hon lever inte på skattepengar som public service och msm (presstöd). Det är fritt att donera pengar. Varför någon gör det förstår jag inte. Antar att det är unga. Samma typ som följer Bianca Ingrosso.

Det är en annan generation. Det finns säkert medlemmar här som betalar för onlyfans.
Citera
2024-11-11, 05:32
Medlem
BenDaviss avatar
1. Jag ser inget hån mot knegare här.Är man knegare och ser det här som ett hån så förstärker det bara bilden av att knegare är rätt dumma i huvet.

2. Gåvor är skattefria.

3. Tiktok är en kinesisk app designad för att förstöra västvärlden.
Citera
2024-11-11, 08:50
Medlem
Jag såg två kvinnliga kineser stå mitt på Drottningatan med kamerastativ och hela köret, där visade de upp sina jävla skor de köpt för dagen och det bara strömmade in pengar på deras tiktok på de få sekunderna jag observerade perversionen.

Det är nya tider nu, och det är såhär våra framtida generationer kommer att kommunicera. Det är bara att gilla läget.
Citera
2024-11-11, 10:34
Medlem
anotherpieceofmeats avatar
Sjukt att folk skickar pengar, men det är deras val. Jag personlign tar stabilt jobb o stabil inkomst framför tiggeri alla dagar i veckan
Citera
2024-11-11, 13:40
Medlem
FunAndGamess avatar
Sänker man all form av standard i ett samhälle blir det som det blir, det är ju sen gammalt att vi sänkt standarden för medborgare så pass mycket att varelser med marginellt högre kognition än apor (men inget av charmen) får medborgarskap bara de krälar in över gränsen och begår några våldtäkter. Naivt att tro att det i ett sånt samhälle skulle vara hög standard för vilka som får vara kändisar och föremål för beundran.
Senast redigerad av FunAndGames 2024-11-11 kl. 13:45.
Citera
2024-11-11, 14:33
Medlem
stolenChevys avatar
Det finns dom som fular sig på riktigt, polarens ex är en sån. Hon satt och tiggde pengar till hyra, mat och möbler eftersom min polare "var elak" och lämnade henne i sticket.

Sanningen var att hon insisterade på att han skulle ta med sig alla möbler eftersom hon inte ville behålla något som påminde om honom. Han fick ensam betala dubbla hyror i ett par månader eftersom han stod på kontraktet men det var hon som bodde kvar.

Pengarna har hon sprätt på fillers, naglar, fransar och nya möbler.

Citat:
Ursprungligen postat av LeendeLennart
Nej, inget hån mot dom som jobbar.
Däremot en idiotförklaring av dom som skänker pengar till influensers/Tiktokare.

Håller med. Uppenbarligen så finns det dock TikTokare som manipulerar och lurar sina följare. Är det ens lagligt att blåsa minderåriga följare på pengar?
Senast redigerad av stolenChevy 2024-11-11 kl. 14:54.
Citera
2024-11-11, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stolenChevy
Det finns dom som fular sig på riktigt, polarens ex är en sån. Hon satt och tiggde pengar till hyra, mat och möbler eftersom min polare "var elak" och lämnade henne i sticket.

Sanningen var att hon insisterade på att han skulle ta med sig alla möbler eftersom hon inte ville behålla något som påminde om honom. Han fick ensam betala dubbla hyror i ett par månader eftersom han stod på kontraktet men det var hon som bodde kvar.

Pengarna har hon sprätt på fillers, naglar, fransar och nya möbler.

Håller med. Uppenbarligen så finns det dock TikTokare som manipulerar och lurar sina följare. Är det ens lagligt att blåsa minderåriga följare på pengar?

Har Skatteverket någon koll på det du beskriver?
Citera
2024-11-11, 21:11
Bannlyst
Rätt anmärkningsvärt att en stor majoritet av det svenska folket rycker åt axlarna gällande den skenande utvecklingen.
Citera
2024-11-11, 23:11
Medlem
stolenChevys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigeus
Har Skatteverket någon koll på det du beskriver?

De har noll koll på henne.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in