Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2024-11-17, 10:22
Medlem
Miss Linda måste ju vara en av de i svenska artistskaran som spelats allra, allra
mest i radio de senaste 3-4 åren(?).

Det måste ju fullkomligt ha regnat STIM-pengar över tösen, som leende kan casha in och vara glad.

Jag säger varken bu eller bä om musiken; det är ju så att säga noggrant kalkylerade
"lättsmälta radio-hits" som bankats in i lyssnarnas hjärnor ett par ggr/timme.

(Det jag i o f s tröttnade snabbt på var dessa rösteffekter, som ska maskera hennes lite mediokra sång-resurser, vilka blir tydliga på live-framträdanden.)

Men det är ju framgång som räknas i branschen, och ingen kan väl med facit på hand neka till att hennes alster varit just framgångsrika; tycker man det är skit lyssnar man inte, utan stänger av....
Citera
2024-11-17, 16:24
Medlem
Blev också paff när jag såg hur gammal hon är. Texterna är väldigt mycket tonårsdagbok.
Citera
2024-11-17, 17:43
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Blev också paff när jag såg hur gammal hon är. Texterna är väldigt mycket tonårsdagbok.

Det är betydligt enklare att reflektera över och ta lärdom och se saker på olika sätt över tid, vi har alla varit tonåringar vissa dagar var bättre andra var för jävliga minst sagt men vi har alla varit där och har en historia att berätta
Citera
2024-11-17, 21:09
Medlem
bullbulles avatar
Tycker det är 9 sidor utan nämnvärda textexempel på varför texterna är obegripliga. Det bästa måste väl ändå vara att presentera ett textexempel i sin helhet som man tycker är obegriplig?

Iallafall ska hon ha lite beröm för att hon faktiskt sjunger på vårt språk och inte något annat folks trött uttjatade språk.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in