Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-11-11, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fancheska
Vad utgår dom då i från vet du det ?
Jag antar min helhetsbild är att jag hamnat fel 3 gånger i livet förutom det dricker jag väldigt sällan använder inte droger är skötsam
Inga ex skulder
Bra utbildning ec
Bra ref
Vet inte vad som spelar in är ytterst sällan jag dricker är oftast i väg tidigt på morgonen även på helgen
Efter skilsmässa bor jag i en del av mina föräldrars hus och min mamma är socionom rätt högt uppsatt( chef ) inom min stad vet inte om det hjälper hon kan intyga att jag lever i ordnade förhållande
Betvivlar inte att du lever ett skötsamt liv efter vad du har anfört.

Ditt bagage behöver inte betyda att du blir av med körkortet. Det finns en viss acceptans och som du skrev så gör man en helhetsbedömning.

Ett gott råd är att ställa in dig på det värsta. Inte för att det nödvändigtvis kommer att hända men om du händer så har du redan förlikat/accepterat dig med det.

men om jag känner mig motiverad så kommer jag att göra en samanställning till dig till slutet av veckan. Det brinner lite i mig efter vad du skrev om polisen som hotat med återkallelse av körkort vilket kan vara tjänstefel. Om du var någon utanför Flashback dvs. om jag kände till din identitet så skulle jag begärt ut alla uppgifter som polisen delgivit transportstyrelsen. För maktmissbruk är något som jag inte accepterar och räds inte för att göra det jobbigt för den som utövar det. Då menar jag givetvis med legala medel.
Citera
2024-11-11, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andy2132

Ditt bagage behöver inte betyda att du blir av med körkortet. Det finns en viss acceptans och som du skrev så gör man en helhetsbedömning.

Ett gott råd är att ställa in dig på det värsta. Inte för att det nödvändigtvis kommer att hända men om du händer så har du redan förlikat/accepterat dig med det.

men om jag känner mig motiverad så kommer jag att göra en samanställning till dig till slutet av veckan. Det brinner lite i mig efter vad du skrev om polisen som hotat med återkallelse av körkort vilket kan vara tjänstefel. Om du var någon utanför Flashback dvs. om jag kände till din identitet så skulle jag begärt ut alla uppgifter som polisen delgivit transportstyrelsen. För maktmissbruk är något som jag inte accepterar och räds inte för att göra det jobbigt för den som utövar det. Då menar jag givetvis med legala medel.

Super tacksam om du är motiverad att göra en sammanställning .
Vad menar du med att du skulle bejära ut ? Samt vad menar du jag skulle göra med dom ?

Jag tror det var mer än ett tjänstefel
Står vad jag kan läsa att LOB ska va sista utvägen bla .
Jag var inte ens på platsen mitt ex ringt vänta på en taxi .
Blev både kränkt vid flera tillfällen .
Hotad bla om jag tryckte på knappen ville ha läkarvård samt kontakta anhörig . Sa dom varje gång du trycker lägger vi till 5 min att du får stanna här
Dom pratade inte inte ens med mig ( samma polis) dom överrumplad mig bakifrån slet direkt en tänder från min hand så det började blöda .
Jag fråga om jag va misstänkt för något brott nä
Dom sa vi har fått samtal att du va stökig och påverkar utan att ens själva göra en bedömning . Satte direkt på mig handfängsel jag gjorde inte motstånd sa bara se vad ni gjort jag blöder sa dom det är du själv som orsakat det . Jo mer jag argumenterade ju värre blev dom slet in mig i bilen alltså drog mig i handfängsel tog inte ner mitt huvud eller behandla mig på någon form av respekt eller ens såg själva om jag var berusad dom hade redan bestämt med efter någon annans samtal . Han hånlog mot mig .
Inne på arresten slängde han höll han på med datorn och tog fram en bild sen 2018 då det hände satte det i huvudet på mig sa detta är du . Sedan sa han jaja ser du har begått våld mot tjänsteman innan ska vi se till att ditt körkort återkallas . Det var som jag hade noll rättigheter och dom slet av mig smycket o drog av min uppsättning i håret allt va väldigt hårdhänt . Har aldrig varit med om något sådant bemötande förstår om jag varit våldsam till vis del . Har knappt sovit något sen detta hände men besökte läkaren i annat ärende i morse . Berätta vad som hade hänt hon sa det ser verkligen ut du stukat handleden det där ser inte ut som någon form av våld man får använda . Var dom komma till ett ställe jag hade sagt om jag va onykter här du eller någon annan vet inte vem jag var men jag va inte påverkad mer än salongs berusad .
En full person hade inte kommit i hår något speciellt inte i detaljer dom hade förmodligen somnat på den smutsiga madrassen mer va inte befogat alls . 2018 som jag sa misstänktes att någon lagt någon drog i min drink då mina jag inte alls i detalj och somnade hade kännt igen poliserna alla som jobbade på arresten den dagen . Jag sov inte ens där satt vaken eller stod mest
Citera
2024-11-11, 15:54
Medlem
Citat:

Jag uppskattar verkligen din hjälp har inte kunnat verken äta eller knappt sova .
Jag ringde TS
Dom sa jag kunde vara lugn en LOB får dom ingen registrering om .
Innehavet av narkotika var redan nerlagt för länge sen
Något som hände 2018 behövde jag inte alla bry mig om .
Det plingar när dom får upprepande LOB under kort tid dom får inte en en signal om om det för en gång
Så hon sa du kan va helt lugn hoppas det stämmer
Citera
2024-11-11, 16:28
Medlem
Citat:
Jag uppskattar verkligen din hjälp har inte kunnat verken äta eller knappt sova .
Jag ringde TS
Dom sa jag kunde vara lugn en LOB får dom ingen registrering om .
Innehavet av narkotika var redan nerlagt för länge sen
Något som hände 2018 behövde jag inte alla bry mig om .
Det plingar när dom får upprepande LOB under kort tid dom får inte en en signal om om det för en gång
Så hon sa du kan va helt lugn hoppas det stämmer
Vad skönt, jag skickade ett mail tidigare med samma fråga tidigare idag till TS. Det är lite som att som att googla innan man går till doktorn. Det ger ibland motsatt effekt när man hinner när man hinner ge sig själv en dödsdom innan läkaren hinner ordinera ett par dagars vila från träningen. Skulle skriva till dig på PM med gick inte eftersom att du är relativ ny användare.
Citera
2024-11-11, 20:13
Medlem
Citat:
Vad skönt, jag skickade ett mail tidigare med samma fråga tidigare idag till TS. Det är lite som att som att googla innan man går till doktorn. Det ger ibland motsatt effekt när man hinner när man hinner ge sig själv en dödsdom innan läkaren hinner ordinera ett par dagars vila från träningen. Skulle skriva till dig på PM med gick inte eftersom att du är relativ ny användare.
Prova skriva till dig med
Skrev långt hahah sen bara nä du kan inte skicka meddelande jaha . Fick du svar från TS vågar inte ge ut mina uppgifter här
Citera
2024-11-11, 21:46
Medlem
Citat:
Prova skriva till dig med
Skrev långt hahah sen bara nä du kan inte skicka meddelande jaha . Fick du svar från TS vågar inte ge ut mina uppgifter här
Det ska du inte göra heller göra. Har du en mail där du inte avslöjar dig själv så får du maila mail på revealedontheweb@gmail.com
Citera
2024-11-11, 21:53
Medlem
Citat:
Det ska du inte göra heller göra. Har du en mail där du inte avslöjar dig själv så får du maila mail på revealedontheweb@gmail.com
Skriver från min Enna Mail kan hända de kommer k skräp
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in