Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-16, 15:52
Medlem
Jag bor på Söder och gillar det, mycket på grund av alla dårar och skumma människor som rör sig där. Jag tycker att det är rätt underhållande. Vasastan och Östermalm är ju bara stelt och trist.

I och för sig så skulle jag gärna byta bostad inom Söder. För tillfället bor jag på ”Soc boendet” på Magnus Ladulåsgatan och där kan det stundtals bli lite väl mycket dårverkstad.
Citera
2024-11-17, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lordalatar
Du kanske skulle testa att flytta ifrån Stockholm

Hahah varför skulle jag det? Som jag sa älskar jag Vasastan o Kungsholmen tex, o resten av de andra delarna som jag skrev om, kanske du själv som skulle prova bo nån annanstans istället, vidga dina vyer?
Nåväl nu tror jag vi har besvarat denna frågan till han som började denna tråd. Han har redan bestämt sig för att det blir Vasastan han bor kvar i så. På äldre dar planerar jag att bo ännu längre Norrut så det blir perfekt. Hej på er..
Senast redigerad av Majan00 2024-11-17 kl. 17:27.
Citera
2024-11-19, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majan00
Hahah varför skulle jag det? Som jag sa älskar jag Vasastan o Kungsholmen tex, o resten av de andra delarna som jag skrev om, kanske du själv som skulle prova bo nån annanstans istället, vidga dina vyer?
Nåväl nu tror jag vi har besvarat denna frågan till han som började denna tråd. Han har redan bestämt sig för att det blir Vasastan han bor kvar i så. På äldre dar planerar jag att bo ännu längre Norrut så det blir perfekt. Hej på er..

Kul, jag gillar också norrland. Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in