Var föredrar ni att köpa era spel, både äldre eller nyare.
Jag vet att man kan hitta rätt så bra spel på tradera, men inte alla är helt nya, vilka andra butiker använder ni för att köpa era datorspel?
Vissa köper även via steam, eller i butik, men jag föredrar att man köper en fysisk vara så man kan ha den i hemmet någonstans efter man installerat spelet, vad anser ni andra?
När jag var sist i butik köpte jag GTA 5, det var i en butik i allum, 499kr för den inte så farligt dyrt, men jag föredrar att köpa online grejer, det är betydligt enklare nu för tiden, vad anser ni andra Online eller i Butik?
Till ps4 brukar jag köpa oftast på spelbutiken, annars är det digitalt om det är bra deals, äldre spel på konsoll är många gånger billigare på skiva än digitalt. Till pc är det bara steam som gäller.
Till ps4 brukar jag köpa oftast på spelbutiken, annars är det digitalt om det är bra deals, äldre spel på konsoll är många gånger billigare på skiva än digitalt. Till pc är det bara steam som gäller.
Vilka digitala sajter eller affärer rekommenderar du online förutom steam? Datorspel är ju inne just nu.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!