Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-11, 21:14
Var föredrar ni att köpa era spel, både äldre eller nyare.

Jag vet att man kan hitta rätt så bra spel på tradera, men inte alla är helt nya, vilka andra butiker använder ni för att köpa era datorspel?

Vissa köper även via steam, eller i butik, men jag föredrar att man köper en fysisk vara så man kan ha den i hemmet någonstans efter man installerat spelet, vad anser ni andra?

När jag var sist i butik köpte jag GTA 5, det var i en butik i allum, 499kr för den inte så farligt dyrt, men jag föredrar att köpa online grejer, det är betydligt enklare nu för tiden, vad anser ni andra Online eller i Butik?
Citera
2024-11-12, 17:44
Medlem
swebarbs avatar
Till ps4 brukar jag köpa oftast på spelbutiken, annars är det digitalt om det är bra deals, äldre spel på konsoll är många gånger billigare på skiva än digitalt. Till pc är det bara steam som gäller.
Citera
2024-11-13, 14:30
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Till ps4 brukar jag köpa oftast på spelbutiken, annars är det digitalt om det är bra deals, äldre spel på konsoll är många gånger billigare på skiva än digitalt. Till pc är det bara steam som gäller.

Vilka digitala sajter eller affärer rekommenderar du online förutom steam? Datorspel är ju inne just nu.
Citera
2024-11-13, 16:50
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilCreature
Vilka digitala sajter eller affärer rekommenderar du online förutom steam? Datorspel är ju inne just nu.

Kinguin och g2a är populära, inget jag handlar från dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in