• 1
  • 2
2024-11-12, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Vilket inte är olagligt. Vad har det med polisen att göra? Varför pratade ni med polisen från början? är det så att ditt kontaktförbud har någonting med saken att göra?

Med andra ord du har skickat dem. Ingen tror på vad du än påstår om det.

Därför att han har uppenbarligen fått dem och du har därmed brutit mot kontaktförbudet. Occhams rakkniv.

Är du korkad på riktigt? Dina bortförklaringar håller inte...

Uppenbarligen från dig, av dig.

Med tanke på din tidigare tråd så är det nog så att du inte ens vet vad det är du sysslar med. Testa att besöka psykiatrin, du verkar definitivt lida utav vanföreställningar.
(FB) Poliser försöker ta död på kvinna och det döljs av myndigheten

Haha ja men du kommer säkert få läsa om poliserna en vacker dag i en nyhetstidning nära dig. Om dem inte döljer allt.

Men jag funderar ändå på deras psykiska ohälsa allra mest. Där sitter dem och säger att "Han verkade helt normal" - Ja men du gumman. Normal är man inte om man blir det minsta kränkt eller känner sig hotad av så patetiska och sorgliga sms.
Hade han varit frisk hade han skrattat lite, gått vidare med sitt liv och köpt underhållningen.
Nu vill ju dåren mjölka skadestånd på sms som ingen normalkompetent person kan ta seriöst.

Du får gärna följa mig till psyk, jag skulle behöva en månads semester från verkligheten när vi ändå håller på.
Citera
2024-11-12, 01:17
Medlem
DauXs avatar
Vad stod det i sms'en?
Citera
2024-11-12, 07:59
Medlem
Visa den här tråden bara så förstår de såklart att du är oskyldig.
Citera
2024-11-12, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hotadavpolis
Hej. Jag var på polisförhör för någon vecka sen och poliserna höll då i ett falskt förhör angående sms som skickats under ett kontaktförbud och klagade på att mottagaren känt sig kränkt.
Är det rimligt?

Därtill undrar jag vad ett kontaktförbud egentligen innebär - att kontakten mellan två parter ska stoppas eller att poliser får lägga sig andra personers liv - ponera att dem "tillkännager" personer i falska meddelanden som involverade i relationen mellan två parter.
U hear me?

Du har svårt att fatta att hon inte vill se dig va?
Citera
2024-11-12, 12:21
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hotadavpolis
Hej. Jag var på polisförhör för någon vecka sen och poliserna höll då i ett falskt förhör angående sms som skickats under ett kontaktförbud och klagade på att mottagaren känt sig kränkt.
Är det rimligt?

Därtill undrar jag vad ett kontaktförbud egentligen innebär - att kontakten mellan två parter ska stoppas eller att poliser får lägga sig andra personers liv - ponera att dem "tillkännager" personer i falska meddelanden som involverade i relationen mellan två parter.
U hear me?
Har läst tråden men förstår ändå inte hur förhöret var falskt? Menar du att du blivit förhörd på grund av falska uppgifter till polis? I så fall, ja, de vet inte om ifall något är falskt eller inte förrän de gjort en utredning.
Citera
2024-11-14, 23:27
Moderator
Pentyls avatar
Korruption och missförhållanden i offentlig verksamhet --> Brott och brottsbekämpning
/Moderator
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in