Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2024-11-18, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag är en person som aldrig spelar spel. När jag kommer hem så sätter jag mig och gör någon nytta. Jag brukar ofta skruva i bilar som jag köper in, säljer iväg dom och tjänar en slant.

Eller så skruvar jag för hobby. Som sagt, jag är en hobbymänniska. Jag försöker få mina övriga vänner att också bli en hobbymänniska. Men nej, dom ska bara spela spel hela tiden.

Är det så den nya arbetaren är? Så fort man kommer hem, så spelar man spel? Jaha? Bortkastad tid. Kan förstå att spela ett spel kan vara intressant, men man behöver fan inte prenumera på speltjänster och spela 6 timmar varje dag.

Känner en som prenumerar på 3-4 speltjänster. Ca 1000 kronor per månad går till spel.

Jag köper inte skitsnacket: När man kommer hem vill man bara koppla av och ta det lugnt = Spela spel och titta på film.

"Eller så skruvar jag för hobby." Vissa har skruvande som hobby, andra att läsa böcker eller spela ett instrument osv. För vissa är spelande en hobby, Svårare än så är det inte.
Citera
2024-11-21, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N9HN
"Eller så skruvar jag för hobby." Vissa har skruvande som hobby, andra att läsa böcker eller spela ett instrument osv. För vissa är spelande en hobby, Svårare än så är det inte.

Svårt är det inte, men finns få hobbys som skriker loser så hårt som att sitta och spela.
Citera
2024-11-22, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monsterstalker
Svårt är det inte, men finns få hobbys som skriker loser så hårt som att sitta och spela.

Skruva på gamla bilar skriker ganska mycket loser det också skulle jag säga.
Citera
Igår, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N9HN
Skruva på gamla bilar skriker ganska mycket loser det också skulle jag säga.

På din dödsbädd, kommer du vara stolt över att du varvade super Mario & anse det vara en stor bedrift?
Citera
Igår, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monsterstalker
På din dödsbädd, kommer du vara stolt över att du varvade super Mario & anse det vara en stor bedrift?

Nu spelar jag inte särskilt mycket, men knappast är det min hobby jag tänker på på min dödsbädd. En människa är mer än ett fritidsintresse. Tror du de som tycker om att skruva bilar kommer var sa stolt på sin dödsbädd över 240n de renoverade?
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in