2024-11-12, 12:55
Medlem
Farbaute666s avatar
Vet inte om det finns ett lämpligare forum, men det har ju med kriminalitet att göra, i högsta grad.

Citat:
Under tisdagsförmiddagen pågår en stor polisinsats vid Löderups kyrka i Skåne. Enligt Heidi Hedberg hålls begravningen för en person från Skurup med koppling till kriminalitet

Vilka grupperingar eller kriminella grupper handlar det om? Polisen är tungt beväpnad och helikopter och drönare kretsar över området.
Citera
2024-11-12, 12:56
Medlem
(FB) Skurup: Man i 55-årsåldern skjuten till döds (2024-08-10)
Citera
2024-11-12, 12:57
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
BoB.

Aktuella brott och kriminalfall --> Brott och brottsbekämpning
/Moderator
Citera
2024-11-12, 13:40
Medlem
Det vore befrämjande för det allmänna rättsmedvetandet om kostnaden för polispådraget fakturerades dödsboet. Det är den enda reflektionen jag gör.
De här gökarna kostar alldeles för många skattekronor,,
Citera
2024-11-12, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GigoloEremitus
Det vore befrämjande för det allmänna rättsmedvetandet om kostnaden för polispådraget fakturerades dödsboet. Det är den enda reflektionen jag gör.

Eller då de redan springer runt med bössor - skydda begravningen själva, kommer man dit så vet man att det kan smälla och har då gjort sitt val också.
Citera
2024-11-12, 14:59
Medlem
henrikos avatar
Citat:

Håller inte med om att polisen ska skicka fakturor, till de personer som polisen väljer att bevaka.

Däremot utgår jag ifrån att den här begravningen besöktes av en massa personer som suttit inne för många brott, och som då aldrig borde ha släppt ut, eller alternativt skicka dom till annat land om så är möjligt. Då hade vi sluppit detta pådrag troligen.
Citera
2024-11-12, 15:01
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daTkonshens
Eller då de redan springer runt med bössor - skydda begravningen själva, kommer man dit så vet man att det kan smälla och har då gjort sitt val också.

Ska dom ha med en egen gäng-imam också då?
Citera
2024-11-12, 16:19
Citat:

Att det är ett polis pådrag vid vissa begravningar handlar ju om att bevaka och kart lägga begravnings deltagarna och inget annat!
Filmar och fotar och sen lägger det i mappen. Inga konstigheter om ni frågar mig! De gör detta även på bröllop och andra kriminella grupperingar och gäng, hur tror ni annars deras arbete med att kartlägga går till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in