Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-11-13, 01:07
Medlem
depressed.worlds avatar
Som rubriken lyder.

Tar ni opiater/opioder i sällskap med andra eller gör ni det själva? I syfte att bli väck alltså.

Jag tar nästan alltid själv då jag är hyfsat nyinflyttad (Västra Götaland), har lärt känna en del men alla som sysslar med droger häromkring drar endast ladd eller tjack.

Hur fan hittar man gött häng där man bara chillar till en serie, snackar skit och halvnoddar? Det verkar inte vara populärt alls.

(25-40 år, inga nergångna pundare som är hemlösa som jag syftar på nu)

För övrigt tycker jag det är nice att nodda själv till bra musik, men hade varit kul att prata med någon som förstår sig på den mörka sidan av livet som vi gör här. 🧐
Citera
2024-11-13, 19:16
Avstängd
Dom flesta som tar opiater av olika slag gör det ensamma! En heroinist jag pratade med berättade att nackdelen med opiater är just ensamheten. Iallafall i jämförelse med tjack och kokain som är en partydrog. Han var väldigt trovärdig så jag tror inte han svamlade.
Citera
2024-11-23, 14:10
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Förr i tiden så snortade jag oxy med min polare. Det var rätt trist, då de bara ville komma åt att nodda. De mer eller mindre gick och lade sig. Annars så blir jag social av opiater.
Citera
2024-11-24, 01:36
Medlem
Du låter som den perfekta vännen, synd du bor så långt bort!

Oftast tar jag själv men hittar man någon med samma intresse blir de oftast liiite roligare, men så svårt att få tag i där ja håller till🙃
Senast redigerad av slipstjuven 2024-11-24 kl. 01:39. Anledning: Lägga till innehåll
Citera
2024-11-24, 17:35
Medlem
Tar alltid när jag är själv och trivs med det sen när det kickar så blir man lite sällskapssjuk. Det är samma häromkring, folk går på tjack + benso och det är en helt annan värld kan man säga.
Citera
2024-11-25, 23:36
Medlem
depressed.worlds avatar
Det är verkligen hysch-hysch när det kommer till opiater. Jag blir riktigt skön, social sen efter några timmar kan man trycka på lite till så man noddar.

Har _en_ nära vän jag bor fuckkng 4 timmar ifrån som jag brukar åka till ibland bara för att ha det soft ihop i helgen!

Citat:
Ursprungligen postat av slipstjuven
Du låter som den perfekta vännen, synd du bor så långt bort!

Oftast tar jag själv men hittar man någon med samma intresse blir de oftast liiite roligare, men så svårt att få tag i där ja håller till🙃

Jag håller till i hela Sverige då jag reser ensam i arbetet väldigt ofta (snart kört 8000 mil med Teslan i tjänsten under 2024), så blir en hel del hotellpundande för mig. 😂
Citera
2024-12-22, 19:25
Medlem
Jag tar oxy själv och sitter och myser framför serie eller Xbox. Nodda gör jag inte direkt längre inte ens på mina doser jag tar ”220-260mg” jag måste ta grapefrukt och 340mg för att nodda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in