2024-11-13, 20:13
Medlem
Julen och mellandagarna för mig har alltid betytt en massa tvspelande. Mina föräldrar for sällan ut på vinterutflykter förrens sista dagarna innan skolan.

Så 20-31a december var den roligaste tiden att spela.

Sommaren kändes mer sådär,, men det var ju oftast då det kom nya människor på besök i samhället pga släkten.

Jag fyller också år i december och då fick jag julklapp och födelsedagspresent tätt inpå ukderr samma månad.

Vad var din favoritårstid?
Citera
2024-11-20, 23:37
Medlem
Vem0ths avatar
Vintern överlag.

Flytta kaffebryggaren till skrivbordet, dricka direkt ur kannan. Få en massa Glock headshots. Men det var väl bara röta.
Citera
2024-11-20, 23:44
Medlem
sebastian_s avatar
Våren och sommaren har den fördelen av att man får en massa frisk luft och ljus, vilket är en bra kontrast till gameande. Man sitter inte bara inne en hel dag. Att spela exempelvis mario kart med kompisar efter en dag på stranden är svårslaget.

Höst och vinter har den fördelen att skärmen/ tvn aldrig är för ljus och man har den mysiga kvällskänslan redan vid tre på eftermiddagen. Vintern har också den fördelen att alla får presenter på julafton. Så mängden nya konsoler och spel är klart högst efter den 24e december.

Jag kan inte svara. Jag tycker att alla årstider har sina fördelar.
Citera
2024-11-25, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Våren och sommaren har den fördelen av att man får en massa frisk luft och ljus, vilket är en bra kontrast till gameande. Man sitter inte bara inne en hel dag. Att spela exempelvis mario kart med kompisar efter en dag på stranden är svårslaget.

Höst och vinter har den fördelen att skärmen/ tvn aldrig är för ljus och man har den mysiga kvällskänslan redan vid tre på eftermiddagen. Vintern har också den fördelen att alla får presenter på julafton. Så mängden nya konsoler och spel är klart högst efter den 24e december.

Jag kan inte svara. Jag tycker att alla årstider har sina fördelar.

Jo men skulle väl anta att jag har bäst kopplingar med gejmandet under julen pga jag fyller år under mellandagarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in