Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-14, 13:44
Medlem
Tjena jag hade verkligen uppskattat svar. Jag funderar på hur de mäter sig motvarandra och i allmänhet om det finns bra möjligheter på arbetsmarknaden med Yrkesutbildning 2 år inom projektledning eller annars industriell ekonomi på en ”liten skitskola” i mindre stad. Kommer tyvärr inte in på annat. Jag har ingen direkt erfarenhet att skryta om. Kanske man kan göra båda? Jag vill gärna få jobb direkt och med fin fin lön
Citera
2024-11-14, 15:53
Moderator
pbos avatar
Rubrik ändrad från:
Hur mäter sig dessa utbildningar?

/mod
Citera
2024-11-14, 20:56
Medlem
Ok verkar som ingen vet eller bryr sig…
Citera
2024-11-19, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikaelTyson
Tjena jag hade verkligen uppskattat svar. Jag funderar på hur de mäter sig motvarandra och i allmänhet om det finns bra möjligheter på arbetsmarknaden med Yrkesutbildning 2 år inom projektledning eller annars industriell ekonomi på en ”liten skitskola” i mindre stad. Kommer tyvärr inte in på annat. Jag har ingen direkt erfarenhet att skryta om. Kanske man kan göra båda? Jag vill gärna få jobb direkt och med fin fin lön
IndEk hade jag valt. Gedigen civilingenjörsutbildning, ger möjlighet till bra jobb och lön. Men vill du inte lägga minst 5 år på det så kan du välja YH. Har däremot inte så mycket att säga om YH då jag inte har hört så mycket om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in