2024-11-14, 15:53
Medlem
Att f vara med om fantastiska ting och inte kan bertta det fr ngon men i detta forum gr det ju bra.
Anlnde till Bangkok i mndags och sent om kvllen tog jag mig till Soi Cowboy. Mngder av unga vackra thailndskor som ville dra in p olika gogobarer. Och det gick jag ju med p. Lite lckert msesidigt smekande. Men inte s mycket mer innan det kom in en tjej till och bda ville ha ladydrinks - kostar mycket! Nr en tredje tjej anslt lmnade jag Blev ngra till liknande stllen innan jag trffade rtt.
Tv ljuvligt vackra damer, gissningsvis i 30-rsldern vlkomnade mig med kram och puss. Sjlvklart ville de ha ladydrinks.
Men s frgade de om jag inte ville ha bda tv tnkte att detta r jag fr gammal fr (60+). Men de envisades. Fr summa 1000 baht - cirka 340 sek. Dock hade jag inte tillrckligt med kontanter s en av dem ledsagade mig fram och tillbaka till nrmaste ATM (bankomat).
Tillbaka i baren drog de av mig byxorna. En av dem gav mig ett av de mest intensiva och hrliga bj jag ftt i hela mitt liv, medan den andra lngsamt kldde av sig, lt mig smeka henne verallt allt medan hon tungkysste mig intensivt (risker?).
Men d blev vi avbrutna, jag med snorren i vdret, av deras mamasam som kom viftandes med mitt bankkort som jag tydligen, var inte helt nykter, glmt i bankomaten. Hur hon ftt tag i det och kopplat det till mig begriper jag inte. Men gudskelov fr rliga kvinnor p ett helt ofrvntat stlle.
Vi fortsatte som om inget hnt och finalen blev fantastiskt uttmmande Den ena, sorry glmt namnen, fljde mig ut och gav mig en kyss till avsked Jag lovade komma tillbaka. Dagen efter hittade jag ingen av dem men det hnde annat fortsttning fljer!
Citera
2024-11-14, 16:51
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Blev det ngot ATM? (Inte bankomat)
Citera
2024-11-14, 17:23
Medlem
67arigGubbes avatar
Trkig recension.

Men varfr sg hon din kuk mitt i baren? Man brukar vl ta hem dessa horor?
Citera
2024-11-14, 18:03
Medlem
Nsta dag: Hittar som sagt ingen av damerna frn dagen innan. Men lst om en bar After School, minsta baren p Soi Cowboy. Dr hamnar jag mellan tv sknheter - den ena sger att hon r 33 och den andra 20!! De sitter p var sin sida om mig och efter var sin ladydrink kommer de allt nrmare, exponerar sina brst och har fullt upp med att smeka mig mellan benen. 20-ringen ser ut att vara nnu ett par r yngre och trots att hon r kort och liten ytterst vlformade brst!
Nr jag fr frgan om bj eller hj och med vilken, vljer jag hj eftersom det hela ska utspelas i ett hyfsat dolt utrymme lngst bort bakom bardisken. Samma nu, inte s mnga andra gster (tittade inte s noga) och hon gjorde ett fredmligt jobb.
Eftert tog jag en l med utsikt ver gatan och blev kontaktad av en ursnygg mrk kvinna. Beklagade att jag var slut fr kvllen men lovade att komma tillbaka nsta dag, vilket r imorgon fredag. S fr vi se hur det gr
Citera
2024-11-14, 21:38
Moderator
BlueSwedes avatar
ndrade rubriken till en mer passande.
Mod
Citera
2024-11-17, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stighelmer66
Att f vara med om fantastiska ting och inte kan bertta det fr ngon men i detta forum gr det ju bra.
Anlnde till Bangkok i mndags och sent om kvllen tog jag mig till Soi Cowboy. Mngder av unga vackra thailndskor som ville dra in p olika gogobarer. Och det gick jag ju med p. Lite lckert msesidigt smekande. Men inte s mycket mer innan det kom in en tjej till och bda ville ha ladydrinks - kostar mycket! Nr en tredje tjej anslt lmnade jag Blev ngra till liknande stllen innan jag trffade rtt.
Tv ljuvligt vackra damer, gissningsvis i 30-rsldern vlkomnade mig med kram och puss. Sjlvklart ville de ha ladydrinks.
Men s frgade de om jag inte ville ha bda tv tnkte att detta r jag fr gammal fr (60+). Men de envisades. Fr summa 1000 baht - cirka 340 sek. Dock hade jag inte tillrckligt med kontanter s en av dem ledsagade mig fram och tillbaka till nrmaste ATM (bankomat).
Tillbaka i baren drog de av mig byxorna. En av dem gav mig ett av de mest intensiva och hrliga bj jag ftt i hela mitt liv, medan den andra lngsamt kldde av sig, lt mig smeka henne verallt allt medan hon tungkysste mig intensivt (risker?).
Men d blev vi avbrutna, jag med snorren i vdret, av deras mamasam som kom viftandes med mitt bankkort som jag tydligen, var inte helt nykter, glmt i bankomaten. Hur hon ftt tag i det och kopplat det till mig begriper jag inte. Men gudskelov fr rliga kvinnor p ett helt ofrvntat stlle.
Vi fortsatte som om inget hnt och finalen blev fantastiskt uttmmande Den ena, sorry glmt namnen, fljde mig ut och gav mig en kyss till avsked Jag lovade komma tillbaka. Dagen efter hittade jag ingen av dem men det hnde annat fortsttning fljer!

S du menar att du fick 2 tjejer fr 1000 Baht ?
Knappast troligt.... Det r betydligt dyrare n s, speciellt i Bangkok
Citera
2024-12-12, 06:06
Avstngd
Galejans avatar
Trevligt. Unga vackra asiatiskor r hrligt. Thailand har stor spridning p genetiken men mnga riktiga tiopongare. Japan brukar annars ofta nmnas som det asiatiska land med vackrast kvinnor men Thailand r inte lngt efter.

Njut av mjligheten att ta fr dig av livets frukter.
Citera
2024-12-21, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Trkig recension.

Men varfr sg hon din kuk mitt i baren? Man brukar vl ta hem dessa horor?

Der finns minst 5 Blow Job / Hand Job barer i Soi Cowboy dr du har sjlva aktivitenen i baren, bak skynke eller i ett rom en trappa upp.. Kanske han var p.en av dessa stllen:

Moonshine Joint
Jungle Jims
Fannys
Afterskool
Toy Bar

Ls mer:
https://www.thailandredcat.com/blow-...rs-in-bangkok/
Citera
2024-12-21, 09:44
Medlem
Vad kan man sga... Vlkommen till Thailand.
Nsta gng prva Pattaya ocks
Citera
Igår, 13:26
Medlem
Kul kul...

Minns frsta gngen p Soi Cowboy.

150 kr fr en natt med en tjugoring.

Och np man nn i stjrten i baren s svarade de Thank you!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in