2024-11-16, 13:54
Medlem
DumSKALLEN123s avatar
Rent jvla trams & jippo.
2024-11-16, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Killgissar att det r svrare att toppa en formkurva nr man blir ldre. Vem vet - Tyson kanske var i bttre form fr en vecka sen och s helt pltsligt kom nn gammal skada tillbaka lagom till matchdagen?

I vilket fall som helst var han bara en spillra av sitt forna jag och matchen blev aldrig spnnande.

Jag tror mer p gamla skador som gr att kroppen inte riktigt r som frr nr det gller smidighet och rrlighet. Det r ju en otroligt stor skillnad att vara boxare eller syssla med ex. dans, golf eller liknande. Boxning dr man gr man mot man innebr helt tiden konstant skador som ska lkas ut och det fungerar smre med ren, fljt av det lagras, en skada hr och en skada dr liksom.
Hller med att detta var lngt ifrn hans forna jag och matchen blev aldrig riktigt spnnande, men p ngot stt kndes det ocks lite som vad man egentligen kunde vnta sig. Dock har det varit lngt fler som frskt att gra come back genom ren och gjort lngt vrre magplask, hyfsat likvl fr ldern.
2024-11-16, 13:58
Medlem
Fibululans avatar
Mnga nmner att det var riggat.
Jag tror inte det, om det skulle va riggat s skulle dom p frhand trffats och gtt igenom matchen och det tror jag inte att Tyson skulle gtt med p.
Dremot s skulle nog Paul kunnat gtt hrdare t Tyson och knockat honom, men det kallar jag inte riggat.
Hade Paul sttt hela still och ltit Tyson ladda det hrdaste slag han orkat s hade nog Paul dckat.

2 svenska muslimer diskuterade p ntet d ena idioten bettat pengar p Tyson.
Anledningen till varfr Tyson frlorade var fr han blivit muslim och d blir man tydligen fredlig i hjrtat.
Senast redigerad av Fibululan 2024-11-16 kl. 14:14.
2024-11-16, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
Ett spektakel helt klart men riggad, njae.

Matchen r sanktionerad, dvs att den kommer att rknas in i deras proffsfacit och tror inte att Tyson vill f en frlust till i protokollet!

Dr har du fel, det blir 8 ronder a 2min vardera (vilket r till Tysons frdel) s skall bli kul att se.

Men fr att avsluta, att "Badest man on the planet" skulle ta en lggmatch, aldrig! Inte ens fr de $20Mille har fr fr fighten (Paul $40!)

Dremot s r det ju helt klart ppet fr en returmatch oavsett

Se matchen, se youtube-serien om uppladdningen, presskonferenserna och invgningen innan och se snacket i ringen efter matchen och sg sedan att det inte bara r showbiz. Manus och matchens utgng var skriven frn frsta brjan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in