Citat:
Ursprungligen postat av
Port-au-Prince
Jag håller väl med dig och alla andra på sina sätt eftersom alla är människor som står i olika dilemman oavsett. Men även jag måste få tiden att gå. Hur jag gör det bäst enligt mig kan endast jag svara på. Idag oavsett tid, för tiden skiter jag i, kan det vara att starta tråd här, imorgon att bokstavligen åka och bo på Haiti.
Jag vet inte och vill inte bestämma nått definitivt eftersom jag vill vara min egen kalendermänniska, ingen annans slav. Uffe Kristersson med regering är min slav men jag är inte deras. I could give a shit
Varför har du inte stuckit än?
Jag är för skadad för att resa - en gammal idrottsskada har gått upp och blir för mycket värre värk av resande. Men jag har redan "flyttat" utomlands i tankarna
och har faktiskt startat företag där redan fastän jag inte är där.
Citat:
Ursprungligen postat av
tryff
Vaddå för mobbare? Människor som inte tycker bög-pedofiler skall ha tillgång till andras små barn?
Började i högstadiet konfrontera personer som mobbade andra.
Några pedofiler har jag inte träffat på men påminner ofta kristna om att katoliker skyddar en massa pedofiler.
Även en del myndighetspersoner är mobbare.
Citat:
Ursprungligen postat av
tryff
Vad jobbar du med som haft så mycket tid att bekämpa världens orättvisor? Har du familj?
Egen företagare mest.
En vecka har mycket mer tid än 40 timmar
så man kan
ta sig tid...
Jag har spenderat mycket tid än på att protestera, på att göra en liten del av världen bättre. T o m två VDar i börsnoterade företag var under mig
då jag ledde en sportklubb. De tog sig tid att vara ungdomsledare...
Inga egna barn har gjort att jag haft mer tid till över 1000 andras barn
Har även gjort flera hjälp-till-självhjälpsprojekt, oftast finansierat dem själv, nu håller jag på med två åt en fattig stam i SOAsien.