Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-11-19, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Man kan köpa bankaktier för 10000 kr och få lika mycket i utdelning som årsavgiften till banken och väldigt mycket mer på lång sikt.

Tycker du att TS låter som någon som har 10 000kr att köpa bankaktier för?
Citera
2024-11-24, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Du vill alltså tjäna 20:-?

ja.

Citat:
Ursprungligen postat av mickenyqvist123
En sak du kan göra är att lägga spel för dina 2000 kr i butik, så kommer vinsterna in på ditt Svenska Spel-konto som du sedan kan swisha ut på en sekund.

Kanske låter som ett prilligt förslag men det fungerar. Lägg typ 50 st spel på lågoddsare, sprid ut riskerna, så kommer majoriteten av dem att gå in, så har du pengar på kontot direkt efter att matcherna är slut.

Problemet är ju att det är nästintill omöjligt att sätta in kontanter numera så om man har de här problemen så får man använda fantasin lite.

intressant tips. kanske kommer prova detta. men jag kommer inte bli spelberoende på ditt behag.
Citera
2024-11-24, 03:44
Medlem
2000 kr handlar du väl minst mat för på en månad? Använd dem till det. Är det enkronor så gå till en större matbutik i din närhet och fråga om de vill ha växel. Förr var det åtminstone populärt för de får betala för den tjänsten från banken. Brukade själv växla in mindre valörer i min matbutik då jag själv hade företag. De blev glada för det då de slapp ge banken pengar. Sedlar kan man även sätta in i bankomat (vissa) med sitt bankkort.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in