• 1
  • 2
2006-08-21, 22:25
Medlem
plask_boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ran
Givetvis får du med strömadapter.

Glöm nu bara inte att externa hårddiskar INTE är till för att vara igång dygnet runt! De är menade att användas till backup, och inte diskar man konstant har åtkomst och läser ifrån.

Jasså? Jag har haft min på sedan jag fick den i princip och den har alltid funkat. Har dock börjat låta lite konstigt på senaste tiden.
Citera
2006-08-21, 22:29
Bannlyst
ja ja vet att de kan lätt överhettas etc, ska bara ha den IFALL något händer + lagring av mer porr ;>

En till fråga a: Skiten hamnar i närmaste post som sen skickar lapp hem att man har nånting där, rätt?
Citera
2006-08-21, 22:43
Medlem
Jans0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afromiffo
ja ja vet att de kan lätt överhettas etc, ska bara ha den IFALL något händer + lagring av mer porr ;>

En till fråga a: Skiten hamnar i närmaste post som sen skickar lapp hem att man har nånting där, rätt?

Precis, men om du bor i Göteborg kan du nyttja deras hämtbutik .
Citera
2006-08-22, 17:44
Bannlyst
Har hört att den svarta krånglar mycket hos folk, vet inte villken jag ska välja.. någon expert som kan tipsa?
Citera
2006-08-22, 17:47
Medlem
shady11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jans0n
http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=318905

Klockren
Har den, funkar perfekt! På 24/7 utan några överhettningsproblem!
Riktigt snygg med!
Citera
2006-08-22, 17:49
Bannlyst
Shady, inga problem med den? Nån på swerat sa att när den hade 82GB ledigt så sa den att den var full, eller nåt sånt.
Citera
2006-08-22, 17:52
Medlem
shady11s avatar
Citat:
Shady, inga problem med den? Nån på swerat sa att när den hade 82GB ledigt så sa den att den var full, eller nåt sånt.
Inga problem än så länge..
Citera
2006-08-23, 10:13
Bannlyst
Någon ?
Citera
2006-08-23, 10:18
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Någon ?

Hej,

Jag köpte WD my book i förrgår och har hittils inte stött på några problem. Var lite klent att den kom i FAT32 så jag fick formatera dirrekt till NTFS och då försvann även något jävla googleskit som var på disken för att söka etc. Känns lite plastig gör den men den är värd pengarna hoppas jag. Den billigaste disken per gb är om du köper den på 320gb vad jag hörde av it-konsulten på jobbet, har dock inte räknat själv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in