Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
Idag, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrKrall
72 stycken Flashback-oskulder med vilka man får tillbringa evigheten lyssna på hur dom aldrig får ligga.

Vilket jäkla öde. 😂

Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Mods. Gick helt bet på var jag skulle lägga denna tråd. Vänligen flytta vid behov.

Hörde en sak igår som jag aldrig haft en tanke om och bara måste få rätsida på för det skulle förklara en hel del.

När Muhammed och gänget blir martyrer så får dom 72 oskulder i paradiset.
Nämns det någonstans i sagoboken vilket kön dessa oskulder har?
Måste ju va folk som kommit till himlen som oskulder.
https://youtu.be/mNxKdb8DWm0?si=Yu7RbmVRdICX2Snq
Citera
Idag, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liberationfront
Är det inte 42? Vilken jävla huvudvärk oavsett. Tycker det är jobbigt med en kvinna.
Hur tänker du nu?
Vi snackar 72 jävla mödisar från den oupplysta delen av världen. D.v.s du kommer undan med dina en-minutssamlag utan att det suckas när du rullar över på din sänghalva. Inte kommer det heller gnabbas om du skött disken eller klippt gräset. Bara att be henne att fixa en kebabrulle innan du kallar in nästa.
Citera
Idag, 13:26
Medlem
Tranquility Bass avatar
Då det är en saga så är det väl valfritt? Man kan väl blanda?
Citera
Idag, 13:53
Medlem
jackdaniels1098s avatar
Dom får med 100% säkerhet 72 getter som är oskulder. Könsfördelning på getterna är 50/50 bland getterna.
Citera
Idag, 15:37
Medlem
Liberationfronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
Hur tänker du nu?
Vi snackar 72 jävla mödisar från den oupplysta delen av världen. D.v.s du kommer undan med dina en-minutssamlag utan att det suckas när du rullar över på din sänghalva. Inte kommer det heller gnabbas om du skött disken eller klippt gräset. Bara att be henne att fixa en kebabrulle innan du kallar in nästa.

Märks att du inte har erfarenhet av längre relationer. Svåra är inte att sätta på. Svåra är vad som händer sedan. Helt plötsligt kommer krav och tänk då på krav från 42-72 stycken. Jag skulle krypa ur mitt egna skelett
Citera
Idag, 15:42
Medlem
Ändå rätt häftigt med en religion som lovar att man får knulla oavbrutet i evigheten.
Citera
Idag, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Mods. Gick helt bet på var jag skulle lägga denna tråd. Vänligen flytta vid behov.

Hörde en sak igår som jag aldrig haft en tanke om och bara måste få rätsida på för det skulle förklara en hel del.

När Muhammed och gänget blir martyrer så får dom 72 oskulder i paradiset.
Nämns det någonstans i sagoboken vilket kön dessa oskulder har?

2 gudomliga oskulder "houris" och 70 horor från helvettet (kvinnor, ålder nämns inte däremot har de inte häng-pattar utan fasta/mogna stora bröst).

Nej det nämns inte uttryckligen i Koranen vad jag känner till. Bara i "Sunan Ibn Majah Volym 5, bok 37, Hadith 4337".
Citera
Idag, 19:44
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Allah säger,

"Och folk i paradiset kommer att få full-bröstade kvinnor som kommer att vara lika i ålder." (78:33)

Dessa kvinnors bröst kommer att vara runda som granatäpplen och de kommer aldrig att hänga slappt eftersom dessa kvinnor aldrig kommer att bli gamla."

Abu Sai'd berättar att Allahs budbärare sa: 'Den person som kommer att vara i den lägsta graden i Paradiset kommer att få 80.000 tjänare och 72 fruar. Ett palats gjord av pärlor, smaragder och rubiner kommer att byggas för honom [vars längd och bredd ] kommer att vara liksom avståndet mellan Al-Jabiyah (en stad i Syrien) och Sana' (en stad i Jemen)."

Notera att detta är den minsta belöningen.

Abdur Rahman bin Sabit sa: 'En person i Paradiset kommer definitivt att gifta sig med 500 hurs, 4000 jungfrur och 8000 tidigare gifta kvinnor, Han kommer att ha samlag med var och en så länge som han har bott i den här världen.'"

En muslimsk man kommer alltså definitivt att ha 12 500 olika kvinnliga sexobjekt!

Fan, det låter rätt så jobbigt att vara i paradiset...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in