Citat:
Ursprungligen postat av
blomvattnare
Du kan förtydliga med ett exempel som du gör om lite grann. Handlar startinlägget om bilmotorer kan du skriva att det handlar om skor, och så vidare. Det är ju själva ändringen som är intressant eftersom det inte är något som känns igen.
Visst ändrar vi i startinlägg, men bara när det exempelvis har citerats en hel tidningsartikel. Vi räddar då tråden genom att redigera bort stora delar av artikeltexten.
Jag förstår inte hur du menar att det skulle vara något positivt med att kunna posta synpunkter på modereringen helt fritt i alla trådar en dag i månaden. Om man förväntar sig ett svar från en moderator ska man nog inte ha alltför stora förhoppningar. Det är ju inte sådär jättelockande att läsa exakt alla trådar i alla delforum där man moddar den där dagen i månaden, för att se om någon möjlighen har en fråga eller synpunkt angående modereringen som man bör besvara.
Då måste det ju rimligen vara bättre att frågorna och synpunkterna finns samlade på ett och samma ställe.
TS lipar för att h*n inte får spamma tråden med lögner om Euromaidan, vilket denne gjorde i mer än ett år, tills det startade en egen tråd om det. Då var det inte kul att diskutera för TS längre,, för så kunde inte h*n spamma i tråden om INVASIONEN längre, och blev därmed avstängd. TS är en trådförstörare med en tydlig agenda. För de som skriver i tråden att TS är neutral kan jag meddela att även TS har flippat ur med uttryck som "ukronazis" mm, pallar inte leta igenom hens tusentals i lägg, men jag såg de i realtid.
Nu vet ni anledningen, varna mig för 0.06 om det TS säger är sant, att man inte får kommentera moderatorsåtgärder även i detta underforum.
Jag lovar att berätta i tråden om jag blir varnad. Misstänker att jag inte blir det.