• 5
  • 6
2024-12-16, 13:04
Medlem
HanMedPinnens avatar
Jag tar den här, så korrektamund0 får vila.
Citat:
Ursprungligen postat av Shabhai17
Varför kan inte Geert Vanden Bossche ha rätt?
För att han kommit med förutsägelse efter förutsägelse, som gång på gång varit fel. Om tre månader börjar alla dö. Tre månader senare är det snart dags igen. Han har ropat varg för länge.

Han skulle kunna ha rätt i att sprutorna netto gjort lite (eller inte så lite) mer skada än nytta, men hans domedagsprofetior slår fel gång på gång på gång.

Facit kommer, och vi får följa data om dödlighet och annat. Hittills ser det ju inte så strålande ut för sprutorna, men inte så illa som många varit rädda för heller. Vi som inte tagit några sprutor än kommer förmodligen inte börja nu, och de flesta som tog dem då verkar inte ta några fler de heller, så tärningen är i stort sett kastad och vi väntar på utfallet.
Citera
2024-12-16, 13:54
Medlem
Yourworstenemys avatar
Den här tråden är, för de som inte förstår det, ännu ett försök att tysta ner allt skit som hände i samband med fejkpandemin. De som ännu inte kan glömma ska givetvis förlöjligas och hånas så att de kniper käft.

Jag är emot att folk stängs av men är det verkligen någon som har gjort sig förtjänt av att bli avstängd så är det utan tvivel ärkeidioten och psykopaten Korrektamund0.
Är det verkligen någon som förresten inbillar sig att denna psykopat har någon stor bekantskapskrets?
När hade hon (?) tid att umgås med dem förresten när hon spred fejkvaccinpropaganda här bokstavligen dygnet runt.

Något som folk aldrig får glömma är att Sverige var rena rama paradiset jämfört med de flesta andra länder under fejkpandemin.
Jag tillbringade dessvärre mycket tid i ett av länderna med munblöjetvång även UTOMHUS och jag har fortfarande trauma över alla gånger men fick tjafsa med polis, väktare, tågkonduktörer, hotellpersonal och fan och hans moster om detta eftersom jag givetvis vägrade att bära skitet.

Det som verkligen var sorgligt är hur jävla fogliga folk är. Till exempel var jag på ett jättestort varuhus och jag var bokstavligen den ende mannen som inte hade munblöja på sig.
Har folk ingen jävla förmåga att tänka själva?
Ber till Gud att åtminstone många har lärt sig något och vägrar lyda dessa dumheter nästa gång de startar en fejkpandemi...
Citera
2024-12-18, 18:40
Avstängd
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yourworstenemy
Den här tråden är, för de som inte förstår det, ännu ett försök att tysta ner allt skit som hände i samband med fejkpandemin. De som ännu inte kan glömma ska givetvis förlöjligas och hånas så att de kniper käft.

Jag är emot att folk stängs av men är det verkligen någon som har gjort sig förtjänt av att bli avstängd så är det utan tvivel ärkeidioten och psykopaten Korrektamund0.
Är det verkligen någon som förresten inbillar sig att denna psykopat har någon stor bekantskapskrets?
När hade hon (?) tid att umgås med dem förresten när hon spred fejkvaccinpropaganda här bokstavligen dygnet runt.

Något som folk aldrig får glömma är att Sverige var rena rama paradiset jämfört med de flesta andra länder under fejkpandemin.
Jag tillbringade dessvärre mycket tid i ett av länderna med munblöjetvång även UTOMHUS och jag har fortfarande trauma över alla gånger men fick tjafsa med polis, väktare, tågkonduktörer, hotellpersonal och fan och hans moster om detta eftersom jag givetvis vägrade att bära skitet.

Det som verkligen var sorgligt är hur jävla fogliga folk är. Till exempel var jag på ett jättestort varuhus och jag var bokstavligen den ende mannen som inte hade munblöja på sig.
Har folk ingen jävla förmåga att tänka själva?
Ber till Gud att åtminstone många har lärt sig något och vägrar lyda dessa dumheter nästa gång de startar en fejkpandemi...
Åter igen en en massa goja. Redovisa studier som stödjer det du påstår. Du kan inte förstår jag, eftersom du fokuserar på att skriva en massa strunt i stället.
Citera
2025-01-25, 00:15
Medlem
Klart att detta är mark of the beast från Bibeln då jag inkarnerade ett ljus från "ingenstans" i slutet av november 2019 vilket jag utan min (då) aktiva vetskap satte igång mark of the beast. Om det är kul att dominera er covid-clowner? Tidernas gåva.. givetvis.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in