Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-23, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrLECTER
S har en konstig förkärlek till musilmer. Snart hittar man väl Magda springades runt den heliga stenen nere i Mekka
V, M och S stöder Palestina. På Israels sida står SD, KD och L. M lutar något åt Israel sidan och C åt Palestina.

Synd att det inte finns ett större parti som skiter fullständigt Storisrael och Hamas terroristerna.
Citera
2024-11-23, 00:47
Medlem
Sababas avatar
Vilka väljare vill L locka till sig med det här tilltaget?

Väldigt onödigt. De som vill få bort luffarna bryr sig knappast i den mån att de kommer byta parti.

Skapar bara aversion i media.
Citera
2024-11-23, 00:56
Medlem
Fieldxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christianit
V, M och S stöder Palestina. På Israels sida står SD, KD och L. M lutar något åt Israel sidan och C åt Palestina.

Synd att det inte finns ett större parti som skiter fullständigt Storisrael och Hamas terroristerna.

Vet inte om jag kan hålla med om att M stöder Palestina mer än Israel. De säger det de måste för att inte gå helt i mot FN och ICC för de är det statsbärande partiet just nu och vill inte sticka ut. Eftersom FN fortfarande ses som en ”god kraft” trots att de styrs av diktaturer och korrupta u-länder som är anti väst i allmänhet.

Moderaterna är i grunden ett pro-israeliskt parti likaså alla andra partier från tidö. Jag är väldigt glad att vi har en högerregering under kriget mellan Israel och Hamas. En vänsterregering hade skämt ut oss fullständigt med galna uttalanden och skandaler i dessa tider.
Citera
2024-11-23, 03:03
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Exakt men inte kristen eller muslim.

Va?
Citera
2024-11-23, 05:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sababa

Väldigt onödigt. De som vill få bort luffarna bryr sig knappast i den mån att de kommer byta parti.

Folk som stöder Israel.

Folk som anser att lagar och regler ska gälla lika för alla.

Dom enda som i detta fall gjort fel, och därmed är grunden för aversion är ju demonstranterna.
Senast redigerad av RoineOberg 2024-11-23 kl. 06:00.
Citera
2024-11-23, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Ända sen jag föddes har jag hört samma sak. Trots det är palestinierna fler än någonsin tidigare i historien.

Säger inte det är rätt som händer. Konstaterar bara att oavsett vems sida man väljer så blir det fel av den enkla orsak att det här har pågått i tusentals år och båda sidor gör väldigt onda saker gentemot varandra.

Problemet är att jag tror det kommer fortsätta i tusentals år till.

Så nä, jag vill helst att alla som bråkar gör det därnere i den där lilla hörnan av världen och inte sprider konflikten över hela världen inkl Sverige.

Så, att utplåna alla palestinier går bra så länge det sker där nere? Och nej det har har inte pågått i tusentals år knappt 100år sedan ni västerlänningar slängde ut de från Europa. För att de som ställer till där nere inte de judar från trakten! Det just de utifrån. Läs och kolla youtube dekomuntärer. Utbilda er för eran skull.
Citera
2024-11-23, 07:07
Medlem
Citat:

Tala för dig själv! Jag tror att många göteborgare är tacksamma över att få bort det här tältlägret. Sen är det förstås inte alls säkert att de som är tacksamma kommer att byta parti för det.

För min egen del var jag mycket tacksam när polisen äntligen tömde det stora zigenarlägret på Sorgenfri i Malmö i mars 2017.

https://www.svtstatic.se/image-news/...-1446724373000

https://static.bonniernews.se/images...e0/1280@40.jpg
Citera
2024-11-23, 07:08
Medlem
Citat:

Dom vil locka SD väljare skulle jag tro. L och KD vet att dom är obsoleta men dom vet också att hatet/ogillandet av muslimer och araber ät stort i Sverige så man försöker vinna röster på det här, samtidigt som man alltid stöttar ockupationsmakten och terrorstaten Izrael

Sen så har ju (fejk)Liberalerna också alltid supportat massmord och krigsbrott så länge det är "rätt" sida som utför dom.
(Fejk)Liberalerna har bland annat gett sitt fulla stöd för dom illegala invasionerna av Irak och Libyen med 100tusenls döda och massiva flyktingaströmmar som följd.

Tack (L) för era bidrag till världen
Citera
2024-11-23, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoineOberg
Folk som stöder Israel.

Dom enda som i detta fall gjort fel, och därmed är grunden för aversion är ju demonstranterna.

Hur ställer sig deta "folk" till ICC arresteringsorder på izraeliska makthavare tror du? Gäller lagen för alla även då?
Citera
2024-11-23, 07:37
Medlem
RadioRunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoineOberg
Folk som stöder Israel.

Det är viktigt att lagen upprätthålls för att skapa ordning, rättvisa och trygghet i samhället. Lagar säkerställer att människor behandlas lika, att deras rättigheter skyddas och att det finns en struktur för att hantera konflikter och brott. Utan lagar och regler kan det uppstå kaos, ojämlikhet och orättvisor, vilket kan leda till instabilitet och konflikter. Lagar hjälper också till att förhindra skadliga handlingar och säkerställa att straff utdöms på ett rättvist sätt.
Citera
2024-11-23, 08:35
Medlem
Bertil.Lundins avatar
I samband med att kukliberalerna besegrade islamisterna i Vasaparken, blev Göteborgs stake man, Jörgen Fogelklou ™️, dödshotad vid två tillfällen av maskerade män:

https://x.com/fogelklou/status/1859933204360393112

Citat:
Fö tror jag att jag mordhotades två gånger imorse, jag skriver tror för de pratade så urusel svenska att jag inte kan vara säker. Två olika maskerade män kom upp och viskade saker i mitt öra.

Fogelklou är inte direkt välkänd och ser ut som vilken lönnfet kommunalarbetare som helst. Allt talar alltså för att det var två politiskt överintresserade personer som väste dödshoten.

Ledarskribenten Gert Gelotte är en given kandidat...

(FB) Tältlägret vid Vasaplatsen måste lämna – har fått tidsfrist

Är det någon som vet om han var maskerad i går?
Citera
2024-11-23, 08:50
Medlem
nu när dom rivit, är det dags att ta itu med personal på universitet som lät detta fortgå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in