Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-18, 14:19
Medlem
TallPinneKottes avatar
Jag har fått höra att typ en kompis kompis bror som går på en folkhögskola i Västerbotten ska ha haft Palestinas ambassadör på besök på skolan idag. Någon som vet mer?

Är det ens sant? Allt jag hittat då jag googlat är någon på reddit som allegedly haft henne på sin skola idag.

Om det är sant, vad i hela helvetet gör hon på en random folkhögskola i Västerbotten av alla ställen? Känns skumt...
Citera
2024-11-18, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TallPinneKotte
Jag har fått höra att typ en kompis kompis bror som går på en folkhögskola i Västerbotten ska ha haft Palestinas ambassadör på besök på skolan idag. Någon som vet mer?

Är det ens sant? Allt jag hittat då jag googlat är någon på reddit som allegedly haft henne på sin skola idag.

Om det är sant, vad i hela helvetet gör hon på en random folkhögskola i Västerbotten av alla ställen? Känns skumt...
Hor kan ett land som inte existerar ha en ambassadör ??
Citera
2024-11-18, 14:31
Medlem
Att inte det blir upplopp och krav att de ska släppa gisslan.
Citera
2024-11-18, 14:32
Medlem
TallPinneKottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evertronaldo
Hor kan ett land som inte existerar ha en ambassadör ??
Det kan du starta en egen tråd om, är själv inte intresserad i hur det kan vara så. En ambassadör finns oavsett, och jag vill veta om det är sant att hon besökt en folkhögskola i Västerbotten idag och i så fall varför.
Citera
2024-11-18, 14:34
Medlem
TallPinneKottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Att inte det blir upplopp och krav att de ska släppa gisslan.
Men vet du om ambassadören varit på en folkhögskola i Västerbotten idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in