Citat:
Ursprungligen postat av
DEATH2AMERICA
Fästmön insisterar på att jag ska smörja kuken med vaselin när jag tar henne i rövhålet. Jag tycker det är otäckt men gör som hon säger. Hon hävdar att det är det bästa, bättre än Klick, så jag gör som hon säger för det är inte så ofta man får kliva på.
Men är det verkligen så bra att använda vaselin som glidmedel i ändtarmen? Har läst innehållslistan och den är lång och otäck. Men det är inte mitt rövhål så om hon insisterar.
Klick är vattenbaserat och torkar därmed ut. Det gör inte så mycket i fiffin eftersom det finns naturlig väta där (för det mesta), så klick är oftast mer av en "starthjälp". I röven finns naturligtvis inget som återfuktar, så det finns risk för att det hinner torka till (särskilt om det tar lång tid att komma in, och det gör det ju ibland när man går analt). Därmed blir vaselin bättre eftersom det ligger kvar typ i evighet.
Det sagt så ger ju vaselin inget vidare bra glid (blir mera trycka in än glida in, liksom). Det är mycket bättre att använda silikonbaserat glid avsett för stjärten. Dock ska sägas att vaselin mellan skinkorna blir blankt och fint om man håller på ett tag
Tänk också på att vaselin skadar kondom, om du använder sådan (kan ju finnas anledning vid rövsex).