Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
Idag, 02:15
Medlem
Boguslaws avatar
Det kanske beror på att alla danskar vet om psykiatrins övergrepp och så skrattar dom och får invandrare på kroken hela tiden in till sin statliga psykiatri. Så att de fängslas i psykiatriska fastigheter och övertalas att skada sig med injektioner av psykofarmaka. Danskarna spottar kanske också i maten och värre saker också, där på psykiatrin. Sen så har de slutna grupper på Facebook där de har massa lössläppt sex med varandra och så skrattar dem och delar bilder på dessa invandrare som är utfrysta som registrerade arbetsoförmögna i staten.
Citera
Idag, 03:24
Medlem
Mad monks avatar
Är de verkligen så naiva danskarna detta är väl bara vad man kan förvänta sig. De som arbetar är inkvoterat slödder som knappt kan stava sitt eget namn röstbosksp brukar leftarden säga självsäkert. Jag har andra teorier.
Citera
Idag, 03:40
Medlem
BarbaDonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anubizz
Danmark "chockat" av att 2/3 av irakiska invandrare förtidspensioneras.
54,7% av afghaner i Danmark förtidspensioneras.
56,4% av libaneser.
52,4% av bosnier, kosovoalbaner och serber.
47,4% av palestinier
41,4% av turkar osv.
Jämförelse:
11% av etniska danskar (alltför många)

Vad är siffrorna i Sverige? Varför mörkas motsvarande svensk statistik? Vad är samhällskostnaden för dessa tiotusentals fripassagerare?

https://www.bt.dk/politik/nye-tal-va...oertidspension

https://x.com/berlingske/status/1858...qU5ANakwA&s=19

Struntprat, det är inte tiotusentals fripassagerare, det är HUNDRATUSENTALS, åk ut till valfritt köpcentrum en vardag mitt på dagen så förstår du vad jag menar. Horder med araber som går omkring i bekväma kläder och tar det lugnt, inga tider att passa.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in