Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
Idag, 16:49
Medlem
5549s avatar
Ljligt. En rejl smll p handen och/eller penis hos onaneraren, sen s kan vl alla g vidare med sitt? Enligt beskrivningen av hndelsen s finns det vl inget offer direkt.

Om mannen hade befunnit sig i sin bostad nedanfr kvinnan, och hon hade filmat detta, s gissar jag att hon hade begtt ett brott.
Citera
Idag, 16:52
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash
Jag tycker man ska f gra vad man vill i sin bil, om det inte r s att man strvar att folk ska
Se en. Man r nd inne i en bil. Det r inte offentlig plats hall!
Men bilen befinner sig p en offentlig plats. En plats blir inte din privata fr att du stller din bil dr, frstr du.
Citera
Idag, 17:07
Medlem
arakas avatar
Inte mycket till sjlvdisciplin dr inte, kramerklass p den.
Kan inte vara bra fr fretagets fortsatta affrer om det kommer ut namn p runkaren och fretaget.
Citera
Idag, 17:40
Medlem
Helt klart tjejen som r GM hr. Han satt ju i sin bil och hade det lite mysigt p egen hand s att sga. Hade han sttt utanfr hennes fnster och tittat in vore saken annorlunda. Hopas hennes straff blir ptagligt.
Citera
Idag, 18:06
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdwardStenhard
Fr man verkligen filma ngon som onanerar?
Borde det inte vara sexuellt ofredande eller dylikt?

Precis min frsta tanke. Vilket jvla ktstycke att stlla sig och filma en sdan intim stund. Och nd r det han som fr skit eftert.
Citera
Idag, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
Just detta r vl den avgrande frgan. Om mannens avsikt var att bli sedd kan det antagligen ses som sexuellt ofredande. Om inte, s var han bara osedvanligt klantig och obetnksam. Och hur bevisar man uppst i detta fall?

Osedvanligt? Du menar osdvanligt? 🤣
Citera
Idag, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap
Precis min frsta tanke. Vilket jvla ktstycke att stlla sig och filma en sdan intim stund. Och nd r det han som fr skit eftert.
Haha ja min reaktion ocks. I min ungdom blev det en runk bde hr och dr i skymundan. Men det var sklart innan jag blev myndig.

Men om han sitter och smygrunkar i sin bil och inte vill bli pkommen s r det vl inget att frdma och ringa polisen fr givet att han inte sg att han blev pkommen.
Citera
Idag, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Var det p betald arbetstid tro?

Det kanske rknas som friskvrd.
Friskvrd r ju aktiviteter med inslag av motion eller fr behandling som r avstressande eller motverkar mhet och stelhet.
Citera
Idag, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fartarallt
Eddie var en hjlte av rang

Citat:
Ursprungligen postat av Baisianus
Dr har tiden sprungit ifrn Eddie, helt klart. Hr r ju tydliga bevis p en kvinna som faktiskt frsker stta dit grabben fr att denne satt i sin privata enskildhet och tog hand om sina behov. Kvinnan har till och med smygfilmat frehavandena. S det terstr att se om det r s att man numera bryter mot lagen vid onani.
Han kommenterade samtiden, inte framtiden. Men han verkade ju ha en aning vad som komma skulle:
"n s lnge".

Vad ska sjlvbeflckarna p 2a Lnggatan gra nu d?
Citera
Idag, 19:38
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Han hade frukostrast. Klockan var nio och d dricker hantverkare kaffe och ter smrgsar (bland annat).
Det var 10:40. Frsch att g och hantverka hos ngon sedan.
Citera
Idag, 19:49
Medlem
Dom sger om Ingvar Kamprad att han brjade med tv tomma hnder. Jaha, vadd? Jag vet om en snickare i Skne som brjade med en tom hand!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in