Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
Idag, 08:10
Medlem
Kollade på Missing Peoples hemsida, men det verkar som att informationen inte uppdateras sålänge någon är försvunnen.

Noterar att 15 personer är försvunna utan spår under 2024, varav 2 försvann igår.
Citera
Idag, 08:46
Medlem
b00b00s avatar
Hon känns bekant. Har hon varit borta innan?
Citera
Idag, 08:58
Medlem
Är dom dumma eller?

Att skriva Hisingen... Kunde lika gärna stått sydvästsverige. Dom får precisera sig bättre så kanske folk gör sig mer uppmärksamma och lägger ner lite mer energi.
Citera
Idag, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det här va ju trist.

Det slog mig att för 10 år sen så läste man sånt här och var orolig för att tjejen skulle hittas död i något vattendrag eller buske.

Men idag så bör man bli lika orolig för att hon likaväl kan sitta på ett tåg med pistol eller bomb påväg att mörda någon. Vidare så måste då polisen resa frågan om resten om familjen kan vara utsatt för fara då det kriminella gäng som beordrat henne kan tänkas ge sig på familjen om hon inte klarar av att mörda.

Tänker polisen i dessa banor över huvud taget i fall som det med denna flickan?

Man vill ju veta var på Hisingen. På ett ungefär i alla fall.

EXAKT min första tanke också. Sen precis som du- tänkte jag ”sverige mår inte alls bra. ”.
Citera
Idag, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Min tanke med
Citera
Idag, 11:10
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00

Citat:
Ursprungligen postat av ochvemedu
Min tanke med

Jag sökte här och i 'uppklarade försvinnanden' och där fanns en Lovisa som försvann förra året som 14-åring men hon var kortare och hade en rundare kroppsform.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in