Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-11-21, 14:16
Medlem
PotatisLampans avatar
Dumpa ludret, det kommer bara bli värre
Citera
2024-11-21, 14:24
Medlem
Antagligen är hon trött på att vara din mamma om du inte är hennes pappa tillbaks. Många män idag tror att de är traditionella, vill ha en kvinna som arbetar i hemmet och är moderlig men inte villig att försörja och arbeta/slita utan typ ligger på soffan och latar sig, klagar eller knarkar. Vill liksom ha hela kakan och äta den själv.
Citera
2024-11-21, 18:26
Medlem
Sällan man känner sig som en kanin i novembers mörker
Citera
2024-11-21, 19:08
Medlem
FlyboySevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hassan111
Jag och min flickvän har varit tillsammans i lite över 1 år. Vi har bott ihop nu i lite över 3 månader. Vi har det bra tillsammans och bråkar sällan allt rullar på förutom i sängkammaren. I början av våran relation fungerade vårat sexliv som vanligt men nu har det tagit stopp. Varje gång jag föreslår sex så är hon för trött eller inte "sugen". Det har gått så långt så jag har inte tagit upp det på flera veckor. Och inga försök ifrån hennes sida heller. Förstår inte vad problemet är, jag antar att jag är problemet men har andra misstankar. Har inga bevis så vill inte anklaga men det är den ända rimliga tanken som snurrar. Får inte ihop det hon visar uppskattning och kärlek på alla vis i vårat förhållande förutom sexlivet. Hur ska jag få henne att vilja ha mig igen?

Prova att börja småflirta med hennes bästa kvinnliga vän.

Var inte otrogen förstås.

Helt plötsligt undrar hon varför du vill ha hennes vän och inte henne
Citera
2024-11-21, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hassan111
Precis på grund av min flickväns icke-vilja till sex vill jag ju hitta andra möjligheter att stilla min lust om man säger så.

Citat:
Vet inte hur jag ska hitta någon som delar mina fantasier vad borde jag göra?

Har du ens frågat din tjej vad hon har för sexfantasier? Har du ens berättat för henne om dina? Hade varit en bra början på båda dina frågor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in