Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-21, 23:18
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konstnarren5
Åkesson har härmed tappat min respekt. Jag röstade inte på honom i senaste valet men jag hade inget emot honom. All goodwill som Åkesson fick genom att vara visselblåsare ang okontrollerad immigration är nu som bortblåst. Bravo, din rövhatt.
Är väl knappast någon hemlighet att Åkesson och SD är de största sionisterna som finns.

Jävla joker till hovnarr.
Citera
2024-11-21, 23:20
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Det är precis sådana här saker som gör att jag övergivit SD som parti. Man vill ha makt, men inte ansvar. Fanns det inte en klausul i Tidöavtalet där det stipulerades att man skulle vara försiktig med att kritisera samarbetspartier?

SD sitter i princip i regeringen på alla vis utom i det formella. Då ska man ha en enad front, i alla fall när det gäller en utrikespolitik där det idag är extremt viktigt att ha fingertoppskänsla. Visst, alla har väl förstått vid det här laget att SD är ett pro-israeliskt parti, men man kan väl sköta det snyggt? Att åka till Jerusalem (eller var det Tel Aviv?) och knäböja för judar, smälla upp gigantiska Israelflaggor på sociala medier och i allmänhet smöra för människor som överhuvudtaget inte vill ha med en att göra skämmer ut Sverige. Tänk på vilka ni representerar.
Varför är det inte att vara ansvarsfullt samtidigt som man kritiserar ICC beslut?
Citera
2024-11-21, 23:58
Medlem
thebandit777s avatar
ICC är infiltrerat av islamister.

Helt rätt av Åkesson.
Citera
2024-11-22, 00:03
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
SD:s partiledare Jimmie Åkesson sågar Internationella brottmålsdomstolen (ICC) efter arresteringsordern mot Israels premiärminister Benjamin Netanyahu.

Han skriver följande på X:

”Det är ett obegripligt beslut i en situation där Israel bedriver ett existentiellt försvarskrig mot en blodsbesudlad terrororganisation”

Han ger också en känga till Sveriges utrikesminister Maria Malmer Stenergard (M) och den svenska regeringen efter att Stenergard tidigare gått ut idag och sagt att regeringen stödjer domstolen.

”Det är beklagligt att Sveriges utrikesminister och regering inte förmår ta tydligare ställning”.

https://x.com/jimmieakesson/status/1859660887776166354

Varför gör Jimmie Åkesson detta?
Vad kommer det betyda för regeringssamarbetet i fortsättningen?
Kommer det gynna eller missgynna SD att ta ställning för Netanyahu i detta läget?
Vad tror ni?

Undrar också varför Jimmie vurmar så mycket för judarna/kriget.

Har de kanske någon hållhake på honom, en video med snuskig innehåll eller likande?
Citera
2024-11-22, 00:06
Medlem
Jimmy är ett skämt. Bara för han hatar islam måste inte han gilla judendom.

Rösta AFS nästa val, som varken suger penisen av judar eller muslimer.
Citera
2024-11-22, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Man kan bara hålla med JÅ. Israel står under anfall från från flera håll och har även sin befolkning tagen som gisslan i över ett år. De måste få göra vad de kan för att försvara sig.
Försvara sig??? Va lite mer påläst när du ändå väljer att kommentera situationen! Först och främst är Åkesson en rasist som bara ser svart och vitt. Vad har israelerna gjort i Palestina sedan start? Jo mördat civila för att ockupera deras land! Hitler sa innan han dog. Citat- jag kommer lämna några (judar) vid liv, bara så ni ser af de är kapabla till! Jo tack vi har sätt NOG från dessa. De har förstör sin egen historia för många håller med hitler i dagens läge🤓 Barn är inga terrorister!! Vidrigt
Citera
2024-11-22, 01:13
Medlem
Bra där JÅ, ICC är ett gäng islamister.
Citera
2024-11-22, 01:18
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Jag är lite osäker på om detta är ett cyniskt röstfiske av Åkesson eller om han faktiskt tror på det han säger.

Om det är ett försök till röstfiske, vilka röster är det han ens försöker fiska efter? KD-snubbarna blir inte mer attraherade, eftersom de redan har samma stämning i sitt eget parti. Han vinner inte över några moderater på det här. Han vinner definitivt inte över några liberaler. Eller försöker han behålla röster, snarare? Men så jäkla taktiskt är det knappast.
Citera
2024-11-22, 01:19
Medlem
Konstnarren5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
ICC är infiltrerat av islamister.

Helt rätt av Åkesson.
Inte alls. ICC är däremot utsatt för mycket stark påverkan från usa. I detta fall utfärdades arresteringsordrar på tre palestinier också.

Helt fel av Åkesson. Sverige och våra politiker skall enbart vara lojala med Sverige och inget annat land. Och enbart se till egna nationens intressen, och inte till sina egna personliga intressen och ambitioner. Du och Åkesson är uppenbarligen lika stora förrädare eftersom ni sätter annan nations intressen först.
Citera
2024-11-22, 01:22
Medlem
Konstnarren5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Är väl knappast någon hemlighet att Åkesson och SD är de största sionisterna som finns.

Jävla joker till hovnarr.
Nej, knappast någon hemlighet. Mina fienders fiende är min vän, verkar gälla. I övrigt förstår jag inte din kommentar.
Citera
2024-11-22, 01:24
Medlem
SithMasters avatar
Tack och lov så hade jag redan innan bestämt mig för att aldrig mer rösta på SD. Nu blev detta beslut ännu mer cementerat. Rövslickare utan självrespekt ska inte respekteras.

M 2026!
Citera
2024-11-22, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Sist jag kollade hette partiet Sverigedemokraterna, inte judedemokraterna. Kanske dags att någon påminner Jimmie om det.
Nu styrs de av judar dock. Så är det så fort man får lite röster och kommer in i rampljuset så tar judarna över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in