Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
Igår, 14:34
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamer007
KD är inte kristna längre, inte svårare än så.

Det är dock lätt för Jesus att vara generös, han är Gud och har obegränsat med resurser. Plus han behöver aldrig ta anvar för något eftersom han alltid kan skicka eventuella kritiker till helvetet.

KD måste å andra sidan hålla sig över 4-procentsspärren. Och då underlättar det att leka SD light.

KD är proppfullt av högerkristna fanatiker. Det var så partiet bildades. Av just högerkristna odjur.
Citera
Igår, 18:24
Medlem
psaks avatar
De tillhör ju den konservativa falangen och har alltid motsatt sig även homoäktenskap och dylikt. De ser sig väl som vettiga konservativa och att en samhällsförändring som går ut på att 1/3 (och ökande) av svenska folket är från tredje världen inte är en positiv förändring. Positiva förändringar ser de dock säkert som bra.

Att de nu börjat tycka mer som SD och även som folket alltid tyckt enligt invandringsundersökningar genom åren märk väl är väl ändå bra?
Folkvilja, ni vet.
Citera
Igår, 18:56
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Som jag skrev i inlägget du citerar:

Hur rätt fick jag inte på den? Kan det vara så att jag hade fler rätt...

Eftersom jag känner mig lite extra vänlig i kväll, ska jag inte fråga vad "polulistiskt" betyder.

KD är ett litet fjutt parti som behöver få stödröster för varje val för att hänga kvar oavsett hur tanten busch klär sig och leker influencer. Det är väl mest lite oskulder som röstar på kd medan vi i S leder och bygger landet.

kom tillbaka när kd ligger kring 25-30% och är ett statsbärande parti så kan vi snacka pöjk.
Citera
Idag, 01:14
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IRME
Som sagt så har inte tråden att göra med frågan i sig utan varför KD tycker som de gör. Men borde inte det kristna perspektivet vara att sprida Kristendom till så många icke-kristna som möjligt?
Frågan är, om jag förstått den rätt, varför KD inte vill släpa hit ännu fler muslimer, eller har jag missat något?

Har DU hört talas om missionärer eller korsriddare? Inte fan släpade väl dom hit dom som dom ville ge en ny tro?

Tror att du bara försöker kasta skit på KD med dåliga argument och genom att blanda äpplen med giraffer... eller kåldolmar... eller snöflingor... eller vad du nu kan komma på.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in