2024-11-22, 14:29
Medlem
Står inte ut med den svenska vintern.

Vad för jobb kan man sikta på som man kan skötta på distans?

Alternativt något där man kan vara ledig 2-3 månader på vintern. Asfalt läggare? Är det lätt att komma in på och stämmer ledigheten där verkligen?
Citera
2024-11-22, 14:35
Medlem
Frågan är väl vad du kan?
Citera
2024-11-22, 15:00
Medlem
kalkryggars avatar
Lär dig leva på att handla med aktier. Då kan du ha en laptop och sitta var du vill i världen. Det enda kravet är att du kan koppla upp dig mot internet.
Citera
2024-11-22, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Frågan är väl vad du kan?

Kan tänka mig att utbilda eller läsa på om de finns något vettigt som kan funka. Så att man kan vara borta en större del i alla fall av vintern.
Citera
2024-11-22, 17:04
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldmansach
Kan tänka mig att utbilda eller läsa på om de finns något vettigt som kan funka. Så att man kan vara borta en större del i alla fall av vintern.

Ok, låter som att du är ung, saknar utbildning, saknar erfarenhet, vill tjäna ett par snabba miljoner så då kan sitta och mysa på en strand och sippa drinkar?

Jag tror absolut du kan lyckas i ditt liv men tyvärr kommer du få jobba och skaffa lite erfarenhet först om du inte startar eget och kan leva på luft.
Citera
2024-11-22, 17:04
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldmansach
Står inte ut med den svenska vintern.

Vad för jobb kan man sikta på som man kan skötta på distans?

Alternativt något där man kan vara ledig 2-3 månader på vintern. Asfalt läggare? Är det lätt att komma in på och stämmer ledigheten där verkligen?

Egenföretagare, då bestämmer du själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in