Citat:
För min del är jag bunden till Försvaret så jag har inte tillstånd att åka. Men jag skulle iof inte åkt ändå så länge inte västvärlden aktivt går in med manskap. Jag har sagt från dag 1 att Nato/Europa måste gå in i kriget aktivt, skulle det ske skulle jag inte tvekat en sekund. Men som det är nu är det ändå dömt att gå förlorat tyvärr.Syltryggar?
Du hävdade ju att du vare beredd att offra dig för Ukraina, ändå sitter du kvar här i Sverige, varför är du inte därnere redan?
Eller är allt bara prat?
Det handlar inte om syltrygg när det kommer till mig. Frågan är snarare varför?
Varför skall mitt liv offras när man fört den politik Sverige fört för att ta oss fram till den punkt vi är vid idag?
Hade man satsat på försvaret och Sverige. Inte kört folkutbyts-racet och feministtramset o tryckt ner alla vita män, sålt ut landet totalt bland annat genom NATO-inträdet så hade jag kunna ställt upp.
Men att hjälpa lillkillen som står längst bak, bakom alla andra o slänger sten på en björn som sover?
Nä, där drar jag min gräns.
Tror du statsminister Ulf eller någon annan politiker kommer stå vid din axel den dagen det skriks "framåt" ?
Det tror inte jag. Därför är jag inte villig att offra mitt liv för mångkulturen o de rika.
Du hävdade ju att du vare beredd att offra dig för Ukraina, ändå sitter du kvar här i Sverige, varför är du inte därnere redan?
Eller är allt bara prat?
Det handlar inte om syltrygg när det kommer till mig. Frågan är snarare varför?
Varför skall mitt liv offras när man fört den politik Sverige fört för att ta oss fram till den punkt vi är vid idag?
Hade man satsat på försvaret och Sverige. Inte kört folkutbyts-racet och feministtramset o tryckt ner alla vita män, sålt ut landet totalt bland annat genom NATO-inträdet så hade jag kunna ställt upp.
Men att hjälpa lillkillen som står längst bak, bakom alla andra o slänger sten på en björn som sover?
Nä, där drar jag min gräns.
Tror du statsminister Ulf eller någon annan politiker kommer stå vid din axel den dagen det skriks "framåt" ?
Det tror inte jag. Därför är jag inte villig att offra mitt liv för mångkulturen o de rika.
Och ja du är en syltrygg. Jag gillar inte allt i Sverige, eller alla politiska beslut. Men givetvis skyddar man sitt hemland och den demokrati vi har.
Du skulle kunna prova att ta erbjudandet om att få asyl i Ryssland, som de säger att folk ska få som inte gillar västs värderingar. När du väl är där borta så skulle du kunna göra ett litet test. Prova att skriva sådana saker som du skriver här fast om Ryssland, bara för att kolla hur det skulle falla ut. Det skulle vara ett intressant test..
Sedan kan du avlägga rapport hur det gick och vilken del av världen det är enklast att få uttrycka sina åsikter i