Citat:
Ursprungligen postat av
annisseen
Så jag håller på att bli fullständigt galen på min kille. Han är 27 år och spelar fortfarande dataspel. Han jobbar måndag - onsdag, resten av dagarna sitter han framför datorn eller skrollar på TikTok. Jag älskar honom verkligen, men han vill aldrig göra något. Aldrig åka bort, aldrig resa, aldrig hitta på NÅGOT. Han säger att han är en hemmakatt, vilket jag respekterar, men det händer liksom ingenting. Jag har många drömmar och planer. Är bara 22 år, men jag vill köpa ett hus inom 2-3 år, vill resa jorden runt, skaffa barn etc. Min kille säger att han vill samma saker, men det händer INGENTING. Han säger att han vill att vi ska köpa hus och skaffa barn, men han visar inte det - kollar inte på hus, gör liksom ingenting för att vi ska ta oss dit. Betyder detta att han egentligen inte vill eller är han bara lat? Varje gång jag tar upp diskussionen så blir det bråk. Orkar inte tjata mer. Vad ska jag göra?
Har har autism? De vill aldrig lämna ”borgen”
Släng ut datorn och be han bli vuxen, vill han inte så gå , DU LEVER BARA EN GÅNG
Och han lever för spel och inte för dig.
Låt han sitta i sin skitiga 1:a å spela
Du reser å träffar den rätta du skaffar barn å hus med.
Kan lova dig inom kort sitter ditt ex här och beklagar sig och startar incel trådar 😂😂
Runkar till japansk tecknat å spelar spel dagligen