Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 13:29
Medlem
Hej!

För ett par år sedan var det ett intrång och till det en tillhörande dump av data. Jag vill minnas att dumpen fanns tillgänglig på darknet (som de flesta andra dumpar), men jag minns inte vilket svenskt företag det rör sig om…

Det jag minns att det i huvudsak rörde sig om infrastruktur; banker, försvar, myndigheter osv

Jag är inte ute efter dumpen specifikt utan namnet på företaget, i syfte att läsa in mig på händelsen.
Citera
Igår, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajbaj
Hej!

För ett par år sedan var det ett intrång och till det en tillhörande dump av data. Jag vill minnas att dumpen fanns tillgänglig på darknet (som de flesta andra dumpar), men jag minns inte vilket svenskt företag det rör sig om…

Det jag minns att det i huvudsak rörde sig om infrastruktur; banker, försvar, myndigheter osv

Jag är inte ute efter dumpen specifikt utan namnet på företaget, i syfte att läsa in mig på händelsen.

Gunnebo.
Citera
Igår, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajbaj
Hej!

Är det tietoevry du menar kanske?
Citera
Igår, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Specsavers65
Gunnebo.

Just det tack!

gunnebo_2020.tar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera