Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
Igår, 18:44
Medlem
Till den som sa att fiskpersoner inte existerar. Har inte med huvudmnet att gra men bevisar nd min tes.

https://en.wikipedia.org/wiki/Kulull%C3%BB
Citera
Igår, 19:01
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskrot1
Jag tolkar det som att du nd faktiskt erknner existensen av en spkliknande varelse i form av en murloc. r det d s orimligt att den skulle ha existerat vid liv ca 5000 B.C.E?
Precis som i den tidigare trden som papperskorgades undrar jag vad B.C.E. Ska betyda? B.C. Vet jag vad det r men vad fan str E:et fr?
Citera
Igår, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Precis som i den tidigare trden som papperskorgades undrar jag vad B.C.E. Ska betyda? B.C. Vet jag vad det r men vad fan str E:et fr?
Before common era
Citera
Igår, 19:38
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Before common era
Och nr exakt brjar Common Era?
Citera
Igår, 19:49
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Hahaha, du erknner sjlv att du inte ens tittat p videon som presenterar bevisen fr mitt pstende och nd frsker du argumentera emot mig?
Din video presenterar inga bevis, den r bara en i raden av idiotgrejor p YT som idioter utan kllkritik svljer.
Citera
Igår, 19:53
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Till den som sa att fiskpersoner inte existerar. Har inte med huvudmnet att gra men bevisar nd min tes.

https://en.wikipedia.org/wiki/Kulull%C3%BB
Bevisar? r du ens lskunnig?
Citat:
Fish-Man", was an ancient Mesopotamian mythical monster possibly inherited by Marduk from his father Ea. In later Assyrian mythology, he was associated with kuliltu, "Fish-Woman", and statues of them were apparently located in the Nab temple in Nimrud, ancient Kalhu

Mytologisk betyder hittep. De existerar allts inte. Vilket din lnk visar. Och du uppenbarligen inte frstr.
Citera
Igår, 20:11
Medlem
I am murloc! lskar murlocs i WoW och Hearthstone
Citera
Igår, 20:36
Medlem
S.W.I.Ms avatar
Men herregud, detta troll spricker snart som det har matats! XD
Citera
Igår, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Och nr exakt brjar Common Era?
Vid jesus fdelse
Citera
Igår, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Bevisar? r du ens lskunnig?

Mytologisk betyder hittep. De existerar allts inte. Vilket din lnk visar. Och du uppenbarligen inte frstr.
Jag vet mycket vl vad mytologisk betyder. Tack fr nnu en frolmpning.

Min pong r att folket i Mesopotamien knde till och skrev berttelser om fiskpersoner och vi senare har en video som beskriver en Murloc i samma omrde och under samma tidsperiod. D r det inte omjligt att de har tagits inspiration drifrn och ven om kulull r mytologisk s kanske Murloc inte r det.
Citera
Igår, 21:22
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Jag vet mycket vl vad mytologisk betyder. Tack fr nnu en frolmpning.

Min pong r att folket i Mesopotamien knde till och skrev berttelser om fiskpersoner och vi senare har en video som beskriver en Murloc i samma omrde och under samma tidsperiod. D r det inte omjligt att de har tagits inspiration drifrn och ven om kulull r mytologisk s kanske Murloc inte r det.
De skrev historier om mytologiska fiskpersoner. Och murloc r lika mytologisk. Allts hittep. Din kllkritik r lika med noll, liksom din allmnbildning.
Ge dig, detta r dumt tom fr denna forumdel.
Citera
Idag, 05:47
Medlem
Citat:
Lter nstan mer som du r kontrollerad av ngon makt som frsker tysta mig och min research.

Hahaha du r ju heltokig..
Glmt ta dina mediciner de senaste veckorna?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in