Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-12-11, 19:52
Medlem
PingPongZongs avatar
Det intressanta är inte hur mycket steroider dom tar. All jävla mat imponerar mer. Brian Shaw äter mat för 90 000kr i månaden när han förbereder sig inför en tävling. Jay Cutler som var och är väl fortfarande en bodybuilder även om han inte tävlar längre. Hade en matkostnad på +40 000kr i månaden. Och det året runt.

Ni ska inte tro ni någonsin kommer i närheten av bli lika stora som dessa grabbar. Hur mycket steroider ni än trycker i er.

https://www.youtube.com/watch?v=qzxK0Knyhyo

Steroider är mer som kosttillskott. Som fungerar.
Senast redigerad av PingPongZong 2024-12-11 kl. 20:02.
Citera
2024-12-12, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FB007
Nej, antingen hittar du på från arslet eller så snackar din vän skit rent ut sagt. Det är en enorm minskad avkastning när det gäller prepp i högre dosering och den börjar LÅNGT under 10g.

Tvivlar starkt på att många ens ligger nära 5g. 2-3 låter mer rimligt med 9+ iu GH såklart.

Ja, självfallet. säkert ~9iu+ för de flesta.

Älskar gissningarna 😂 9iu just med 😂😂
Citera
2024-12-12, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hossaqwerty94
Älskar gissningarna 😂 9iu just med 😂😂

Tråden är ju till för att spekulera då inga strongman någonsin snackar öppet om sina doser.

Gällande HGH så var jag nog ute och cyklade, powerlifters kör ju mer ersättningsdoser gällande HGH så 2-3 IU låter mer realistiskt även för strongmens.

Står dock fast i mina spekulationer kring antal gram steroider, om vi förutsätter att en tävlande blastar på med extrem högdos tren (700mg/vecka) och även halotestin (140mg/vecka, 20mg/dag), vad mer än 1g testo och 1g dht derivat skulle vara rimligt?

Någon kanske pushar upp testot till 2g till tävling.

Om man inte tror att man blir cpstark av att trycka 2g prepp och äta 8000 kcal+/dag med bra gener vet jag inte vad.

du kan ju gärna fylla på med mer rimliga upplägg då det är kul att spekulera i.
Citera
2024-12-12, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FB007
Tråden är ju till för att spekulera då inga strongman någonsin snackar öppet om sina doser.

Gällande HGH så var jag nog ute och cyklade, powerlifters kör ju mer ersättningsdoser gällande HGH så 2-3 IU låter mer realistiskt även för strongmens.

Står dock fast i mina spekulationer kring antal gram steroider, om vi förutsätter att en tävlande blastar på med extrem högdos tren (700mg/vecka) och även halotestin (140mg/vecka, 20mg/dag), vad mer än 1g testo och 1g dht derivat skulle vara rimligt?

Någon kanske pushar upp testot till 2g till tävling.

Om man inte tror att man blir cpstark av att trycka 2g prepp och äta 8000 kcal+/dag med bra gener vet jag inte vad.

du kan ju gärna fylla på med mer rimliga upplägg då det är kul att spekulera i.
Jag tror dom som sysslar med strongman kör mest testo tren anadrol halotestin. Kanske byter ut tren mot deca ibland för lederna osv.
Citera
2024-12-12, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draculark
Jag tror dom som sysslar med strongman kör mest testo tren anadrol halotestin. Kanske byter ut tren mot deca ibland för lederna osv.

Ja.

Här går Derek från MPMD in lite djupare på hur en stack skiljer sig för en BB och en powerlifer/strongman: https://www.youtube.com/watch?v=YDM_4D1KGLU

där båda använder självklart testo som base (men powerlifters/strongman använder susta mer än långsammare esters samt mer halotestin), val av dht derivat skiljer sig (anadrol prioriteras mer än primo t.ex), och val av 19-nor preparat skiljer sig (tren före deca) osv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in