Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
Idag, 06:29
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarbaDonkey
De flesta homofiler skjuter vilt i röven, dom bombar på i fisat så det står härliga till så visst skjuts det vilt.
Alltså jag har tekniskt sett sodomiserat en skrattmås/måsen med svart skalle, med en 22'a snett under/bakifrån.

Jag 'tänkte tredimensionellt' att kulan skulle gå rätt igenom prutten o ut kring huet.
Det gjorde kulan också, fast kom ut framför ena vingen o det lät som ett riktigt stort äpple som slog i marken när skrattmåsen trillade av pinnen.
Citera
Idag, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anne-Frank-ar-kat
Jag har sett en del på jaktvideos och noterat att man aldrig skjuter djuren i arslet. De kanske smyger på en älg som står med arslet vänt mot dem, men i stället för att skjuta den i arslet så väntar de tills den vänder sig så att de kan skjuta den i kroppen. Anses det vara icke gentlemannamässigt att skjuta i arslet? Ungefär som att samuraier som ertappar sovande fiende måste drar undan kudden och väntar på att han ska greppa sitt vapen. Eller är det för att inte skit ska sprida sig i allt det goda köttet?

För att djuret kommer springa skitlångt innan det stupar, man pallar inte med det.

Sen vill man inte att djuret ska lida
Citera
Idag, 08:52
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:
Jag har sett en del på jaktvideos och noterat att man aldrig skjuter djuren i arslet. De kanske smyger på en älg som står med arslet vänt mot dem, men i stället för att skjuta den i arslet så väntar de tills den vänder sig så att de kan skjuta den i kroppen. Anses det vara icke gentlemannamässigt att skjuta i arslet? Ungefär som att samuraier som ertappar sovande fiende måste drar undan kudden och väntar på att han ska greppa sitt vapen. Eller är det för att inte skit ska sprida sig i allt det goda köttet?

Om du ska dö - blir du hellre skjuten i stjärten eller i hjärtat/hjärnan? Där har du svaret.

Dags att tänka lite innan du skriver nonsense?
Citera
Idag, 09:01
Medlem
Citat:
Jag har även noterat att om ett djur står och skiter så låter man det skita klart innan man skjuter det.

Du har en märklig besatthet av djurplågari (vilket du fått förklarat för dig att det är) , djurs rövhål och djurs bajsande.

Är du möjligen centerpartist, och tycker det är mysigt att kela med djur?

Vi kanske ska göra tidelag lagligt igen?

Eller är du bara ute efter att plåga djur, och är en fullblodspsykopat?
Citera
Idag, 09:02
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Tack för svar. Huvudet rör sig säkerligen mera också än kroppen när djuret står stilla. Lätt att djuret nickar med huvudet eller vad som helst.

Trodde att allt som visades på TV:n var sant😂😂
När man hör talas om människor som tar livet av sig så skjuter de också sig gärna i huvudet än i hjärtat.
Även vid slakt skjuter man i huvudet, när man är så nära att man kan sätta vapnet mot huvudet är det ju det bästa.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in