2025-02-06, 22:25
Medlem
De är de väl. Jag tycker inte man ska sätta någon i fängelse när de inte gjort någonting alls. Det är inte så jag tänker är snällt. En sociopatisk tjej tycker jag egentligen ska sitta i fängelse för hon är snygg och därför är hon rik någon gång och det är inte jag för jag sa till henne att jag inte var snäll. Jag tyckte hon hade fel i argumentet för jag förstod inte resonemanget och då sa hon att så fula tjejer är inte så smarta som hon så då spöar hon dem så de blir rädda. Nu ska hon bli lynchad av 300 personer om hon kommer på hur man ska göra det, sa hon innan pandemin.
Citera
2025-02-06, 23:05
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Samma värde inför gud kanske så beror ju på vad man tror. Jag brukar alltid tänka på det när någon snut skjuts ihjäl, då blir det ett jävla liv och alla jävla snutar skall lipa ut och inga resurser sparas och blablabla men är det inte värre om en brevbärare mördas egentligen? Han/hon har ju faktiskt inget jobb som gör att man konstant är i kontakt med kriminella med vapen. Så värde har ju mycket med tillhörighet och klass att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in