Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 13:18
Medlem
santos_devilles avatar
Jag tycker synd om män med dålig skäggväxt men av någon anledning ändå försöker sporta ett skägg eller en mustasch. Nu pratar jag inte om barn med moppemusche men män med pinsam skäggväxt. Typ som att kamma över flinten med hår från sidan eller bak. Deal with it, din genetiska kod blev lite trasig.

Sen tycker jag synd om tjejer som inte kan få rumpa. Spelar ingen roll om dom går upp i vikt, dom har alltid en platt röv. Brazilian implantat ser för djävligt ut så dom får leva med sina platta rövar.

Allmänt synd om människor som måste ha gula jävla glasögon för att dom har dålig syn.
Citera
Idag, 13:41
Medlem
Bassplays avatar
Min syster är smart och jag är inte det.

Hon är boksmart och jag är gatusmart

Jag vet ju vilket jag hellre hade varit.
Citera
Idag, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Hur får man medfödd psykisk ohälsa? Menar du kronisk psykisk sjukdom?

Det finns en genetisk predisposition att utveckla sådant som depression. Även NPF diagnoser och personlighetsstörningar kan ha en genetisk faktor. Sen så kan såklart personer som inte har en genetisk faktor för depression ändå utveckla depressioner.
Citera
Idag, 13:55
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KjellKjellborn
Exempel:

Två systrar,

Storasystern som tränar crossfit 5-6 dagar i veckan, äter så nyttigt & näringsrikt som möjligt genomsnittligt utseende (5/10), fyrkantig plankig kroppsform a-kupor.

Lillasystern, tränar aldrig (kan inte ens göra en armhävning), deprimerad, äter bara skit, perfekt kurvig kropp, bättre form på rumpan, perfekt formade c-kupor, snyggare än genomsnittet (7,5/10) (lillasystern har då ännu mer potential att se ännu bättre ut genom träning och en bättre kost)

Två män

En föds med micropenis (mindre än 2cm även med stånd)

En man som föds och får en 25cm & 18cm grov falukorv som kuk.

(nej jag har inte personligen sett men detta är ett brutalt faktum.)

Skriv gärna era erfarenheter / vad ni har sett eller känner till om brutala skillnader rent genetiskt, känsligt men intressant ämne.

Du är kukfixerad och exemplen mellan man/kvinna funkar dåligt. Försök igen.
Citera
Idag, 14:02
Medlem
KjellKjellborns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilog-80
Du är kukfixerad och exemplen mellan man/kvinna funkar dåligt. Försök igen.

Så du tror det kommer vara lika enkelt för en man med micropenis att tillfredsställa sin partner i jämförelse med någon som har normalstor eller större kuk? Kände du dig möjligtvis träffad?

Förklara gärna varför båda exemplen är dåliga.
Citera
Idag, 14:19
Medlem
Citat:
Är det sant att killar med minst snåp tränar hårdast på gymmet?
Det beror på VARFÖR de tränar.
/Om för att nå bättre sportresultat eller för hälsan - Nej
/Om bara för utseendet eller för att stila med styrkan, så har de något psykologiskt fel. Det behöver inte vara liten snopp, det kan vara dåligt självförtroende av annan orsak, som de försöker kompensera för, t ex låg intelligens. En del försöker göra det med "penisförlängare" bilar...

((Jag tränade för sportresultat och har alltid köpt billiga bilar haha
Citera
Idag, 14:23
Medlem
Logique88s avatar
Citat:

Är det någon form av kompensation för att lillen gjort en besviken? Och är det lönt att runka om man har en jÄtälitÄn snåp? Fattar att sex är onödigt.

Tycker du nämnt det roligaste
Minikuk vs stor kuk

Och angående brudar som köttar på gymmet, det är ju också en kompensation för ett fulare tryne? Kvinnor som har ett vackert ansikte har aldrig behövt träna hårt eller varje dag.
Är det ens lönt att amma med minituttar? Det är en lika "bra" fråga som din gällande minikuk och sex.
Citera
Idag, 15:29
Medlem
Citat:

Är det någon form av kompensation för att lillen gjort en besviken? Och är det lönt att runka om man har en jÄtälitÄn snåp? Fattar att sex är onödigt.

Minikuk vs stor kuk

Och angående brudar som köttar på gymmet, det är ju också en kompensation för ett fulare tryne? Kvinnor som har ett vackert ansikte har aldrig behövt träna hårt eller varje dag.

Så klart , finns ju ett skäll att det kallas storkukslugn.

Edit En orättvisa jag vet gällande min syster. Hon har alltid varit noga med att borsta tänderna , använda tandtråd etc. Jag var alltid slarvig som barn och använder inte tandtråd som vuxen. Hon har haft ett flertal hål , jag har aldrig haft ett enda.
Senast redigerad av americandadfan Idag kl. 15:32.
Citera
Idag, 16:04
Medlem
Citat:

Minikuk vs stor kuk

Feta kvinnor med vackert ansikte är oftast ensamma.

Räcker inte långt med vackert ansikte och en hemsk kropp i dag, inte ens för kvinnor.

Nej inte relevant med några få exempel som hittar män med fetisch för fetton.
Citera
Idag, 16:10
Medlem
psykadelikatessens avatar
Största genetiska orättvisan finns mellan asiatiska män och kvinnor, speciellt om det gäller halvasiatiska blandningar;

Asiatiska kvinnor:
+universellt älskade och eftertraktade av alla män världen över pga sina snygga ansiktsdrag
Halvasiatiska kvinnor:
+ännu snyggare drag + fylligare kropp (rena asiater är oftast plankor men blandningar har nästan alltid fylliga bröst och rumpa)

Asiatiska män:
-liten kuk
-ingen kvinna har asiatiska män som preferens
-ser ut som kvinnor
Halvasiatiska män:
-samma som ovan men brun ton på hårfärgen, kanske

Asiatiska män blir utkonkurrerade inom sitt eget folk, inte ens asiatiska kvinnor föredrar asiatiska män

Måste vara oerhört nedslående, måste kännas väldigt untermenschligt
Senast redigerad av psykadelikatessen Idag kl. 16:12.
Citera
Idag, 16:20
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KjellKjellborn
Exempel:

Två systrar,

Storasystern som tränar crossfit 5-6 dagar i veckan, äter så nyttigt & näringsrikt som möjligt genomsnittligt utseende (5/10), fyrkantig plankig kroppsform a-kupor.

Lillasystern, tränar aldrig (kan inte ens göra en armhävning), deprimerad, äter bara skit, perfekt kurvig kropp, bättre form på rumpan, perfekt formade c-kupor, snyggare än genomsnittet (7,5/10) (lillasystern har då ännu mer potential att se ännu bättre ut genom träning och en bättre kost)

Två män

En föds med micropenis (mindre än 2cm även med stånd)

En man som föds och får en 25cm & 18cm grov falukorv som kuk.

(nej jag har inte personligen sett men detta är ett brutalt faktum.)

Skriv gärna era erfarenheter / vad ni har sett eller känner till om brutala skillnader rent genetiskt, känsligt men intressant ämne.

Tänder är helt klart det mest orättvisa enligt mig, speciellt när det är så förbannat dyrt att gå till tandläkaren.
Citera
Idag, 16:45
Medlem
DumSKALLEN123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykadelikatessen
Största genetiska orättvisan finns mellan asiatiska män och kvinnor, speciellt om det gäller halvasiatiska blandningar;

Asiatiska kvinnor:
+universellt älskade och eftertraktade av alla män världen över pga sina snygga ansiktsdrag
Halvasiatiska kvinnor:
+ännu snyggare drag + fylligare kropp (rena asiater är oftast plankor men blandningar har nästan alltid fylliga bröst och rumpa)

Asiatiska män:
-liten kuk
-ingen kvinna har asiatiska män som preferens
-ser ut som kvinnor
Halvasiatiska män:
-samma som ovan men brun ton på hårfärgen, kanske

Asiatiska män blir utkonkurrerade inom sitt eget folk, inte ens asiatiska kvinnor föredrar asiatiska män

Måste vara oerhört nedslående, måste kännas väldigt untermenschligt

Håller med till övervägande del, däremot finns det vissa halvasiatiska män t.ex. vit/asiatisk eller svart/asiatisk som får de fysiska fördelarna med t.ex. längd, muskelbyggnad och t.om. i vissa fall en normal eller stor kuk. Men asiatiska män har det extremt svårt med sina kvinnor, asiatkvinnorna avgudar framförallt vita män. Den enda "nisch" av asiatiska snubbar som lyckas någorlunda (med småbrudar framförallt) är de över feminina & sönder opererade K-pop snubbarna. Men det funkar bara för tjejer upp till 24-25 efter det skiter de fullständigt i de "söta" grabbarna.

Men ja asiatiska kvinnor hatar verkligen sina egna män. Och som du säger är det en hel del män världen över som går bananas över vita/asiatiska(waisans) & svarta/asiatiska(blasians) kvinnor
Senast redigerad av DumSKALLEN123 Idag kl. 16:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in