Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 15:17
Medlem
CalzoneItalias avatar
Får dom överviktiga knulla mer än dom som tränar på gym?

Jag får uppfattningen av att överviktiga personer är snällare personer därav får dom knulla mer ?

Har jag fel eller vad tror ni?
Citera
Idag, 15:24
Medlem
Så, är man snäll, så får man knulla mer. Enligt dig.
Citera
Idag, 15:27
Medlem
kanske bara gissar, men gissar att majoriteten av alla (båda kön) inte finner "fetton" attraktiva.

Du kan vara hur trevlig/charmig/genuin osv som helst. Men är du ett fetto är jag inte intresserad av att ha sex med dig. Visst är du små mullig är det fine . Men är du överviktig med dubbelhaka är det bara oattraktivt . Visar brist på självdisciplin och engagemang samt en ohälsosam livsstil.
Citera
Idag, 15:31
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Så, är man snäll, så får man knulla mer. Enligt dig.

Absolut så får man det .
Citera
Idag, 15:57
Medlem
Jag tror att frågan är betydligt mycket mer komplex än tjock vs. smal eller trevlig vs. otrevlig. Men om det är så djupt din analys kan gå så finns det nog inte mycket att bygga diskussionen på.

Kan du inte utveckla på vilket sätt snälla människor får ligga mer?
Varför skulle tjocka människor få ligga mer än smala människor?
Citera
Idag, 16:02
Medlem
VoktorDodkas avatar
Låter som önsketänkande från TS. Tjocka lite dumma tjejer kan bli madrasser om dom ligger med alla. Men tjocka killar får inte ligga om dom inte har massor med pengar. Snälla killar får inte ligga för att dom är snälla, bad boys får ligga för att dom är elaka/dumma.

Så TS får fortsätta drömma eller gå ner i vikt och inte vara för snäll om han vill bli av med svendomen.
Citera
Idag, 16:12
Medlem
CalzoneItalias avatar
Det här med att fängelsekunder får ligga mer är bara en myt
Citera
Idag, 16:15
Medlem
GertBennys avatar
Tjocka kanske knullar mer eftersom dessa inte har några krav på sina sexpartners? En vältränad man med muskler och sexpack skulle antagligen aldrig knullat en fet och ful tjej, samma med snygga och vältränade kvinnor och tjocka fula män. Eftersom det borde finnas mer tjocka och fula personer än snygga och vältränade, så är poolen av potentiella sexpartner och att dessa finner varandra mycket större bland tjockisar. Så ja, tjocka knullar nog mer.

Sen är det en jävla myt att män ligger med allt och att en tjock tjej som ser ut som Gollum i ansiktet får knulla med normal snygga killar när helst hon vill. Det är sånt som Incels tror som levt hela livet på internet. Män i verkliga livet har standarder med och ligger inte med varenda fläskpadda de får chansen på.
Citera
Idag, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Det här med att fängelsekunder får ligga mer är bara en myt

Vet du hur mycket det knullas i besöksrummen på anstalter & häkten? Mycket! Skriv upp en du önskar på besök, bli godkänd, och knulla på i 60 minuter.
Citera
Idag, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Låter som önsketänkande från TS. Tjocka lite dumma tjejer kan bli madrasser om dom ligger med alla. Men tjocka killar får inte ligga om dom inte har massor med pengar. Snälla killar får inte ligga för att dom är snälla, bad boys får ligga för att dom är elaka/dumma.

Så TS får fortsätta drömma eller gå ner i vikt och inte vara för snäll om han vill bli av med svendomen.

Finns det inga tjocka badboys då?
Citera
Idag, 16:37
Medlem
F.Hansens avatar
Vad det gäller tjejjer/kvinnor så ligger gymmande mer med killar. Det faktum att de har någon slags social aktivitet ute bland folk som även involverar output från deras kroppar gör helt enkelt att de är mer exponerade "for great things to come".

Hos killar/män spelar det en roll, dock ingen större roll om de går på gym, eller ser vältränade ut, då själva saken, att gå och träna på gym kanske ger en indikation om något hälsovärde eller förmåga att göra något bra regelbundet hos tjejjen/kvinnan. I slutändan så är det andra saker som avgör. I killarnas fall tror jag att det mest produktiva med att de går på gym är att de tror att de gör något för att öka sin attraktivitet och att den tron i sig själv skapar attraktivitet, typ som nån form av placebo. Tjejjer/kvinnor säger kanske att de aldrig skulle ha sex med ett fetto. Men tänk om fettot har karisma som standupkomikern "Fluffy"?
Senast redigerad av F.Hansen Idag kl. 16:40.
Citera
Idag, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Får dom överviktiga knulla mer än dom som tränar på gym?

Jag får uppfattningen av att överviktiga personer är snällare personer därav får dom knulla mer ?

Har jag fel eller vad tror ni?

Dom som tränar träffar ju tjejer oftast på gymmet vad gör ett fetto för att hitta tjejer?

Svaret finns ju där redan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in