• 3
  • 4
2025-01-27, 19:57
Medlem
SVT sänder Junior-VM med start 25 feb.
Citera
2025-01-30, 12:07
Medlem
Addhocs avatar
Ingen som kollat EM igår med två bronsmedaljer till Sverige?

Att man kör EM ungefär samtidigt som VM gör ju tävlingen något märklig eftersom de bästa inte är med. Medaljen ljuger ju lite just därför, men nu är det som det är- således GRATTIS till Heidenberg, Nyqvist och Sverige!

Nästa sak jag funderat på är att det kommer pers från USA och Chile för att tävla i EM. Också lite skruvat
Citera
2025-01-30, 12:14
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc

Att man kör EM ungefär samtidigt som VM gör ju tävlingen något märklig eftersom de bästa inte är med. Medaljen ljuger ju lite just därför, men nu är det som det är- således GRATTIS till Heidenberg, Nyqvist och Sverige!

Nästa sak jag funderat på är att det kommer pers från USA och Chile för att tävla i EM. Också lite skruvat

Finns en separat eventtråd för EM här: (FB) EM i skidskytte, Martell (ITA) 29 januari - 2 februari 2025
Citera
2025-01-30, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc

Såg en åkare från Mexiko det var ganska kul. Egentligen är det väl IBU-Cupens VM, typ.
Citera
2025-02-05, 19:28
Medlem
Teobald Thors avatar
Jag noterar en finfin 4:e plats för Anton Ivarsson (0+1) i dagens sprint i IBU-cupen i Ridnaun.
Blir det 6 åkare även i herrtruppen till VM?
Citera
2025-02-06, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teobald Thor
Jag noterar en finfin 4:e plats för Anton Ivarsson (0+1) i dagens sprint i IBU-cupen i Ridnaun.
Blir det 6 åkare även i herrtruppen till VM?

Tyvärr går man ju snabbare än han åker skidor så det lär dröja innan han är aktuell.
Citera
2025-02-08, 15:10
Medlem
En fråga. Tråden för senaste världscuptävlingen låstes av anledning som står här: (FB) Världscupen i skidskytte 24/25: Antholz (ITA) 23-26 januari

Var finns denna "säsongstråd?"
Citera
2025-02-08, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantfjant
En fråga. Tråden för senaste världscuptävlingen låstes av anledning som står här: (FB) Världscupen i skidskytte 24/25: Antholz (ITA) 23-26 januari

Var finns denna "säsongstråd?"
(FB) Skidskyttesäsongen 2024/25
Citera
2025-02-09, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svamp7
(FB) Skidskyttesäsongen 2024/25

Tack. Den kom inte upp när jag sökte på ordet skidskytte. Visste inte att jag var tvungen att skriva in exakt ord...
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in