Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 18:22
Medlem
I helgen var jag och min tjej ute och festa med några kompisar. Några gånger under kvällen så hånglar min tjej med några av sina tjejkompisar.

En av mina killkompisar ser detta och skäller ut henne ”hur fan kan du göra detta mot din kille?”. Jag går dit och förklara att jag har inga problem med detta, liksom det känns som en grej tjejer gör med varandra.

Hur tänker ni som har flickvän? Är ni ok med det eller anser ni att det är otrohet?
Citera
Idag, 18:25
Medlem
SvenHelsings avatar
Jag skulle vara ok med det.
Citera
Idag, 18:27
Medlem
One2Manys avatar
Självklart otrohet, hade det varit ok om hon hånglade med en man?

Nej just det, för du är inte smart nog att se andra kvinnor som ett hot eftersom du är porrskadad. Bli inte förvånad när ditt fruntimmer hamnar i säng med en av sina lesbiska kompisar och eventuellt dumpar dig för att hon vill utforska sin sexualitet.

Men i slutändan är det upp till dig att definera vad som är otrohet. Vissa tycker ju det är ok att låta sin kvinna bli gangbangad.

Edit: är det samma flickvän som ville ha en trekant med din polare? Hon verkar ju verkligen trivas i er relation isf.

Om det är ny tjej: you sure know how to pick em.
Senast redigerad av One2Many Idag kl. 18:31.
Citera
Idag, 18:40
Medlem
Airwave92s avatar
Jag hade blivit fett tänd på det där. Låt dom köra
Citera
Idag, 18:50
Medlem
Bassplays avatar
Ja de är sexigt men inget jag sett tjejerna tissla med sedan 15-18 års ålder.

Får man va med 😋 ?

Otrohet? Väx upp.
Citera
Idag, 19:15
Medlem
keny69s avatar
Jag hade inte brytt mig, hade det varit med en däremot... Inser att man är lite av en hycklare (speciellt om ens flickvän är bi) men men så känns det.
Citera
Idag, 19:16
Medlem
finapinas avatar
Det är ju upp till var och en men jag hade kunnat hångla med en tjejkompis utan att känna att jag är otrogen. Detta dels då jag vet att min kille skulle vara okej med det men också för att jag inte hade tyckt att han var otrogen om han hånglade med en av sina killkompisar. Vi är båda straight, kanske hade varit annat om han var bi.
Citera
Idag, 19:26
Medlem
Mest fjortistjejer som söker uppmärksamhet som gör det. Vi är många kvinnor som klarar oss utan kvinnohångel. Så nej, inget naturligt man behöver acceptera. Hon är en uppmärksamhetssökare, sånt är jobbigt på många plan.
Citera
Idag, 19:33
Medlem
Är ni uppväxta i ett kollektiv, där alla gick nakna och tog för sig? Stora som små? Då kan det kännas som en helt normal företeelse.
Din polare har helt klart fastnat i det traditionella mamma-pappa-barn stereotypa tänket.
Ta du och sug av honom inför dina tjejkompisar och visa hur vidsynt du är, så kanske han blir omvänd.
Citera
Idag, 19:39
Medlem
buhbyes avatar
Hade inte brytt mig. Kvinnor som gör det försöker antingen att 1. Göra en avundsjuk. 2. Introducera en till någonting.. 3. Försöker enbart ha det roligt..

Att bli arg här skulle innebära att jag var rädd att förlora henne till en tjej och det är jag då fasen inte.
Tror mer lesbianer enbart leker någon lek...

Och är det en riktigt skön tjej så vill hon köra tre.
Senast redigerad av buhbye Idag kl. 19:48.
Citera
Idag, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiixaren
I helgen var jag och min tjej ute och festa med några kompisar. Några gånger under kvällen så hånglar min tjej med några av sina tjejkompisar.

En av mina killkompisar ser detta och skäller ut henne ”hur fan kan du göra detta mot din kille?”. Jag går dit och förklara att jag har inga problem med detta, liksom det känns som en grej tjejer gör med varandra.

Hur tänker ni som har flickvän? Är ni ok med det eller anser ni att det är otrohet?
En tjej kan ju inte göra en annan tjej gravid. Genetik är väl i grunden varför man är emot otrohet. Sjukdomar o.s.v. kan ju iofs spridas men det låter inte som en högre risk vid hångel än folk som nyser på jobbet.

Omvänt däremot har jag hört att tjejer ser tankar som otrohet. Det handlar om att killens resurser ska läggas på honans ägg och avkomma. Har killen annat fokus blir det ett hot.
Senast redigerad av Ok-perfekt Idag kl. 20:07.
Citera
Idag, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiixaren

Det är mellan dig och din tjej. Om du är OK med det så är det lugnt. Ingen annan kan sätta sig emellan.

Med det sagt är det också lite av en samhällsskada (född främst ur männens fantasier) att tjejer som hånglar med varandra är sexigt och något man vill se på medan killar som gört det automatiskt blir "bögigt" och "fel".

Se det som man vill men ursprunget till varför många killar är OK med det är ganska sorgligt.

Personligen är jag öppen för att min partner gör vad hon vill egentligen. Så länge samtycke och gränser sätts rätt så spelar det ingen roll. Skulle dock inte vilja att någon tomte satte sig emellan som "partnerpolis" och försökte bestämma vad som är OK eller inte. Säg åt dina vänner att sköta sitt. Du uppskattar tanken men när du själv är där så är det väl ändå onödigt? Annat om du inte var närvarande och de misstänkte otrohet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in