• 3
  • 4
2024-11-29, 21:12
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexosigge
Problemet r ju att jag inte vill betala fr ngot som jag nd inte tnker lta barnen anvnda (brbara delen).

Synd att det inte finns en lite-version som bara gr att spela p teven.

Varfr har du sn mrklig princip som tvngsmssigt hindrar dig?
Om du inte tnker kpa fysiska spel, vgrar du d ocks kpa en konsol med skiv/kassettlsarte? Om du vgrar anvnda annat n trdlsa hrlurar, vgrar du kpa en mobil med vanlig hrlurskontakt?

Slpp det bara och kp konsolen om spelen tilltalar ungarna. Och lt dem spela brbart ocks om de vill.
Citera
2024-11-29, 22:56
Medlem
BeneathTheSurfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexosigge
Herregud. Jag r inte intresserad av vad som r lnsamt fr Nintendo. Jag r intresserad av vad som r lnsamt fr mig, ditt jvla spn. Du r vl en sn som r njd med klippning nr tvtt av hr ingr. Det kostar ju inget extra! Duuuur.
Haha. Satan vilket lQ du mste sitta inne med

Du r vl fel person att kalla ngot ett spn, nr du stller en frga om en produkt som inte finnes.

Snacka om att vara efterbliven.

Och vad som r lnsamt fr dig r alldeles uppenbart, nr du oroar dig fr kostnaden av en av marknadens billigaste konsoller, sg som det r till dina barn- du r en oduglig som inte har rd med ngot annat n att kpa ett begagnat NES och dessutom egoistisk eftersom det enbart r till fr din egna njutning, inte ungarnas.
Senast redigerad av BeneathTheSurface 2024-11-29 kl. 22:59.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in