2024-11-28, 15:28
Medlem
Ngon hr som beskt en cannabisklubb, handlat och sedan smugglat med sig ut fr att rka i lugn och ro hemma?
Citera
2024-11-28, 15:30
Medlem
Hur kubbar man om man identifierar som cannabis?
Citera
2024-11-28, 16:42
Medlem
TokayGecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlarsyntaKlara
Ngon hr som beskt en cannabisklubb, handlat och sedan smugglat med sig ut fr att rka i lugn och ro hemma?

Ja, och har nstan kt fast av civilpoliser utanfr ocks. Ett under att dem inte hittade det. Var ngra r sedan, men sker tittsom ttt att det sitter spanare utanfr. Jag slutade beska klubbarna efter det. Detta var ngra r sedan men har svrt att se att det r skillnad nu.
Citera
2024-11-28, 16:55
Medlem
DumSKALLEN123s avatar
Det r bara att kpa med och g och rka p en mer avlgsen plats eller om man hyr hus eller lgh med en balkong.
Citera
2024-11-28, 21:34
Medlem
Smugglat ? De r fritt fram att ta med dig drifrn.. du fr rka hemma i Spanien eller vad menar du?
P vissa turist orter kan de be dig att Punga grejerna. Fr polisen r jobbig pga fulla dumma turister. Tex bad dem mig om detta p Terpy force . I Playa ingles.
Men ska du ha topp grejer k till Barca o besk typ backyard.
I Barca rker jag verallt . Aldrig vart ngra problem.
Citera
2024-11-29, 01:16
Medlem
Yes, jag r medlem i en av dom. Dock s behver du inte smuggla med ngot 😄 Du gr in, fyller p din tag med pengar, kper det du vill ha och s kan du vlja att stta dig dr och rka eller s tar du med dig det hem.
Citera
2024-12-01, 22:14
Moderator
Mr.Woodss avatar
Cannabinoider --> Cannabis

/Moderator
Citera
2025-01-29, 09:44
Medlem
Jo ovan stmmer, det finns variationer av samtliga ovan. Det kryllar av de hr klubbarna hromkring (Malaga-omrdet)
Lagen sger att du fr odla fr eget bruk hemma, och rka hemma. Ett kryphl r dessa sociala klubbar, likt slutet sllskap.
I t.ex "Doob Members" app kan du regga dig till & sedan hitta dessa ngra klubbar. Priserna r ungefr 2-3x gatupriset, men fortfarande lgre n svenska priser fr den kvalitet du fr, oftast.

Jag kan ge en snabbguide p plats fr att slippa klubbarnas verpris, bara hojta i PM.
Citera
2025-02-06, 00:29
Medlem
Klubben Circulo r rtt trevlig i Barcelona med mysiga lokaler. Den har en riktig klubbknsla. Hnger bde tjejer och killar dr, och p dagarna r det mnga som har med sig datorn och jobbar elr studerar. Rekommenderas starkt. Medlemskap kostar 30 EUR per kalenderr.

Har varit dr mnga gnger, och det r inga konstigheter att vare sig ta med sig ut eller rka ut. Dremot s uppmanar dem dig att punga den sklart, men det knde jag inte att det behvdes.

I Andalusien var jag p en klubb i Sevilla, men utbudet dr nere r s mycket smre. Lokalen var inte vrd att hnga i, och fanns inte s bra utbud p grset heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in