Flashback bygger pepparkakshus!
  • 6
  • 7
2024-12-02, 22:38
Medlem
Ffl81s avatar
Han verkar inte bry sig mycket den där snubben. Hans tjej ligger döende i koma, och han åker hem och säljer gräsklippare kl 22 på fb köp o sälj direkt efter han släppts 🤔. En femhunka till en fix eller
Citera
2024-12-03, 10:26
Medlem
Jag är rätt säker på att jag såg henne på Tinder någon vecka innan det här hände. Så kanske var de inte tillsammans längre. Kanske en anledning till att det hände. Kanske svartsjuka, kanske labilitet pga uppbrott. Jag säger inte att det är ett brott som begåtts eller att det inte har begåtts. Bara att det kan vara en faktor

För alla som undrar över Bomhus Centrum - det är som en svensk version av en trailer park. Dvs mycket knepiga människor i samhällets utkant. Men inte så mycket invandrare.
Bomhus är stort och det finns jättefina villaområden här med. Men just centrum är lite sorgligt.
Citera
2024-12-03, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ffl81
Han verkar inte bry sig mycket den där snubben. Hans tjej ligger döende i koma, och han åker hem och säljer gräsklippare kl 22 på fb köp o sälj direkt efter han släppts 🤔. En femhunka till en fix eller

Hur vet du att det var han som satt?
Enligt info så ska han har varit i Stockholm.
Citera
2024-12-03, 21:51
Medlem
Greta06s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ffl81

Citat:
Ursprungligen postat av mammatill2barn
Hur vet du att det var han som satt?
Enligt info så ska han har varit i Stockholm.

Enligt vad jag fått reda på så den ni pratar om är hennes ex och var i Stockholm. Den ena av dom som satt häktad var en som hon dejtat i nån vecka vad jag har fått som info.

Och han hade tydligen hittat henne i köket och ringt 112
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in