Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-29, 15:27
Medlem
Som Topic säger, finns det någon cannabinoid förutom CBD, som är psykoaktiv men sen inte syns på urinprover?? Jag går i LARO och då lämnar man UP minst 1ggr i veckan.

Så hoppas det finns en som inte ger ett falsk positivt svar dvs bryts ned till den syra som mäter...

Mvh
Citera
2024-11-29, 16:10
Medlem
Radikalt förslag - lägg av med droger kanske? Då syns det garanterat inte på screening.
Citera
2024-11-30, 11:36
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CBisAjavisst420
Som Topic säger, finns det någon cannabinoid förutom CBD, som är psykoaktiv men sen inte syns på urinprover?? Jag går i LARO och då lämnar man UP minst 1ggr i veckan.

Så hoppas det finns en som inte ger ett falsk positivt svar dvs bryts ned till den syra som mäter...

Mvh

Det verkar inte som att du är motiverad att genomföra LARO. Du kanske ska ställa din plats till förfogande för någon som är redo att lämna träsket.
Citera
2024-11-30, 20:57
Medlem
Citat:

Mvh

Jag kommer svara på frågan och inte inkomma med svar som andra gjort - svar inte vad jag vet. Har också undrat detta.
De flesta metaboliseras ner till THC-COOH och blir då positivt på THC.

Sen gällande Laro är det en helt annan sak.

Hoppas allt blir bra iaf

Peace!
Citera
2024-12-03, 14:22
Medlem
Motiverad, så ni menar alltså att jag ska ge fan i alla mediciner oxå då eller? Snacka om idiot svar man fått lol!!! För helvete vakna!!!
Citera
2024-12-04, 21:42
Medlem
Citat:
Motiverad, så ni menar alltså att jag ska ge fan i alla mediciner oxå då eller? Snacka om idiot svar man fått lol!!! För helvete vakna!!!

Det va väl inte det som vi skulle diskutera?

Jag skrev ett normalt svar till dig gällande detta och inte gällande Laro och/eller dina andra mediciner osv.

Det finns säkert någon cannabinoid, vilken vet jag inte. Vet bara att jag köpt rc grejer runt 2011 och blandat 1g till 25g tobak och det blev ett jävla drag. Kolla om det kanske finns
Citera
2024-12-06, 23:04
Medlem
nakamotos avatar
Vad fan händer med Flashback?? Klart grabben ska knarka! Känner en gubbe som går på LARO och han har köpt en vape av en langare som tydligen inte ska visa på något prov alls. Men gubben vet inte ens vad det är i den och hans langare vill inte säga. Provat något bloss och var fan hög i ett helt dygn.
Citera
2024-12-07, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nakamoto
Vad fan händer med Flashback?? Klart grabben ska knarka! Känner en gubbe som går på LARO och han har köpt en vape av en langare som tydligen inte ska visa på något prov alls. Men gubben vet inte ens vad det är i den och hans langare vill inte säga. Provat något bloss och var fan hög i ett helt dygn.

Ta reda på vad det är i den så tror jag på det

Har nämligen inte hört om något liknande än, då alla tydligen ger utslag på thc.

Må bäst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in