2024-11-29, 15:58
Medlem
Muppetys avatar
Jo, det ser man ibland i Facebook-flödet, i diverse öppna grupper. En, oftast yngre tjej, skriver bara "Adda mig på snap!"

Tror dom på allvar att folk börjar följa o vill se bilder på en okänd tjej, som tror hon är så snygg o vill visa upp sig? För det är precis vad jag tror! Tjejen vill visa upp sig, o tror att folk vill se bilder o få hjärtan, för att få nån form av bekräftelse!

Så, jag undrar, vad är detta för typer? Mår tjejen inte bra? Inbillar hon sig att hon är så snygg? Hur är hennes självförtroende?

Samt, vad är det för typer som börjar följa okända tjejer? Vad är grejen med det? Jag är ganska gammal, men har sett ordet "simp" o har förstått att det betyder nått i stil med att man ger tjejer en massa uppmärksamhet, kanske t.o.m. betalar saker för henne. Kan man säga att följarna är "simpar"?

Jag har inte Snapchat själv, men har förstått att man skickar bilder o text till varandra som sen raderas på nått sätt när man sett/läst det. Eller hur fingerar det?
Citera
2024-11-29, 16:02
Medlem
One2Manys avatar
Med tillräckligt många följare på Snap kan du bli sponsrad och göra reklam för kefft smink m.m.

Det är så man blir Influencer.
Citera
2024-11-29, 16:05
Moderator
Carlboms avatar
Rubrik justerad.

Tidigare: Adda mig på Snap?

/Moderator
Citera
2024-11-29, 16:06
Medlem
Riktiga simpar addar snap. Kom igen, ni kan alla simpa för tjejerna. Sponsra ett flickebarn nu!
Citera
2024-11-29, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Jo, det ser man ibland i Facebook-flödet, i diverse öppna grupper. En, oftast yngre tjej, skriver bara "Adda mig på snap!"

Tror dom på allvar att folk börjar följa o vill se bilder på en okänd tjej, som tror hon är så snygg o vill visa upp sig? För det är precis vad jag tror! Tjejen vill visa upp sig, o tror att folk vill se bilder o få hjärtan, för att få nån form av bekräftelse!

Så, jag undrar, vad är detta för typer? Mår tjejen inte bra? Inbillar hon sig att hon är så snygg? Hur är hennes självförtroende?

Samt, vad är det för typer som börjar följa okända tjejer? Vad är grejen med det? Jag är ganska gammal, men har sett ordet "simp" o har förstått att det betyder nått i stil med att man ger tjejer en massa uppmärksamhet, kanske t.o.m. betalar saker för henne. Kan man säga att följarna är "simpar"?

Jag har inte Snapchat själv, men har förstått att man skickar bilder o text till varandra som sen raderas på nått sätt när man sett/läst det. Eller hur fingerar det?

Är du pensionär månne?

Det finns gott om män som följer random kvinnor på sociala media, och glatt betalar för att få bilder av dem. Jag känner en yngre förmåga som fått lite snurr på det där och har 100 k+ följare på sin Insta, bara på att lägga ut bilder på sin tränade påklädda kropp.

Det räcker för att bli antastad av creeps som helt utan att presentera sig börjar skriva om vad de vill göra med henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in