Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-30, 02:33
Medlem
Bassplays avatar
Landet r i snt frfall, att man skms. Dessutom r det vldigt hg risk att bli utsatt fr brott.

Ni som gillar mngkultur borde ka. Ni kommer lska skiten.
Citera
2024-11-30, 03:33
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
UK vill visst ha turister, MENA-kaoz-terrorister vill de inte ha. De kan stanna kvar i Sverige.
Citera
2024-11-30, 03:39
Medlem
Jonathanh589s avatar
Dom kanske ska stoppa invandringen frn shit lnder frn Asien och Afrika istllet fr att skylla sina problem p turism och EU.
Citera
2024-11-30, 03:51
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askum
Nej det vill man inte. Men precis som t ex EU behver man ha lite koll p vem som kommer in. Mer praktiskt att hantera det i frvg n att behva mota blgda vid grnsen.

Svenskar fr betala nn hundring ven fr att beska USA och en del andra lnder. Britter fr betala en peng fr visum till EU och en del andra lnder, osv.

Inget konstigt.
Har inget med nn koll att gra ditt jvla fr.
Det r en s.k skitavgift dr nt som i praktiken inte har nn betydelse eller efterfrgas avgiftsbelggs fr att byrkrater och fursteslickare som du ska f nt att runka t. Man klmmer t och sr split mellan vanliga mnniskor.
De illegala och kriminella vller in nd. Precis som du och dina herrar vill.
Citera
2024-11-30, 05:03
Medlem
Imnshos avatar
Gller att ha rtt blankett ifylld nr man landstiger ur gummibten vid Dovers klippor. D fr man stanna i framtidslandet UK.
Citera
2024-11-30, 05:09
Medlem
ValkPaddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkonkungen
Tycker du att det r rimligt att man skall betala fr att beska ett nrliggande land?

Jag vet inte hur du reser, men jag brukar behva betala ganska mycket fr att ta mig till olika destinationer. Du vet flygresor och snt.

Jag mste ven betala fr mitt pass.

Det kostar redan att f kra ver resundsbron...

Det kostar att tanka bilen, det kostar att ta mat.
Citera
2024-11-30, 05:43
Medlem
Pungsvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Jttebra att dom inte vill ha turister! O andra sidan s fr England skylla sig sjlva hur det ser ut dr de senaste 40 ren pga av jvla lnder som dom har kolonialiserat fr lnge sedan. Karma.

UK blev skit pga Labour.
Citera
2024-11-30, 07:20
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Sverige borde krva samma sak frn alla som vill korsa vra grnser.
Nu har vi tyvrr redan slppt in mngder med skit s vi kommer f ett helvete att bli av med dem ven om det jobbas p det.
Citera
2024-11-30, 08:11
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
UK blev skit pga Labour.

Thatcher frstrde en hel del ocks,
Citera
2024-11-30, 08:41
Medlem
Haajibs avatar
Det r ju fr fan tvrt om. Med det nya systemet blir det lttare fr turisterna och svrare fr tjuvarna.
Citera
2024-11-30, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkonkungen
Det r vl alltid s mrkligt att de mest hgervridna r s mot frihet. S lnge det inte gller att importera slavarbetskraft.
Tycker du att det r rimligt att man skall betala fr att beska ett nrliggande land? Vill du infra kommunpass? En tjuga fr att beska Gtet. Eller vad r rimligt att betala fr att ka frja till Helsingfors?
En tia till Huddinge om du r frn Stockholm?

Det kallas trngselskatt.
Citera
2024-11-30, 09:17
Medlem
Jaha?vem bryr sig lixom?ett regnigt stinkhl fullt med tandlsa gaphalsar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in